کد خبر: 159 ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۸

پيام نوروزی سرپرست دانشگاه محقق اردبيلی

سال 93 که به ابتکار مقام معظم رهبری سال مديريت جهادی نام گرفته بود سالی سرشار از سختکوشی برای همه ما بود. يقيناً در گزارش مبسوطی که به زودی منتشر خواهد شد خود اذعان خواهيد کرد که امسال با سال پيش از آن متفاوت و کارنامه عملکردی همه ما پربارتر از گذشته ارزيابی خواهد شد.

 پيام نوروزی سرپرست دانشگاه محقق اردبيلی

به گزارش ابصار نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، گودرز صادقی سرپرست  در آستانه سال 94  به این عید باستانی را به دانشگاهیان استان اردبیل  تبریک گفتو

متن پیام نوروزی:

در آستانه سال نو، دم را غنيمت شمرده، بهترين آرزوهای قلبی خود را برای آينده ای بهتر برای شما و دانشگاه پر افتخار محقق اردبيلی تقديمتان ميکنم. بودن در کنار شما و کار کردن برای شما برای من افتخار بزرگی است و از اين فرصتی که برای دوستی و برادری متقابل در اختيارمان گذاشته شده است خداوند را شاکرم.

  سال 93 که به ابتکار مقام معظم رهبری سال مديريت جهادی نام گرفته بود سالی سرشار از سختکوشی برای همه ما بود. يقيناً در گزارش مبسوطی که به زودی منتشر خواهد شد خود اذعان خواهيد کرد که امسال با سال پيش از آن متفاوت و کارنامه عملکردی همه ما پربارتر از گذشته ارزيابی خواهد شد. در سال 1394 و پس از آن نيز اين رويه ادامه خواهد داشت و در کنار آن گامهای محکمی برای توسعه علمی دانشگاه به ويژه از نظر کيفيت آموزش و پژوهش را شاهد خواهيم بود.

  تلاش برای احقاق حقوق مادی و معنوی پرسنل و دانشجويان عزيز بعنوان يک وظيفه دينی سرلوحه کار ما بوده و خواهد بود. در عين حال، به زودی شاهد فعاليتهايی در زمينه های زير خواهيم بود:

 ايجاد رابطه منطقی بين درآمدها و هزينه های دانشگاه، چابک سازی مديريت ها در کليه سطوح، برنامه ريزی برای ارزيابی درونی در دانشگاه، جلوگيری از ريخت و پاش های زايد و پرداخت های بی مورد، داير کردن بازرسی به منظور جلوگيری از تخلفات احتمالی، تقويت رشته های مستعد تحصيلی و متوقف کردن برخی رشته ها تا زمان رسيدن به حداقل استانداردها، عميقتر کردن فعاليتهای دينی و فرهنگی، پيگيری پروژه های نيمه تمام برای تعيين تکليف نهايی آنها و...

  دست ياری به سوی تک تک شما عزيزان که دانشگاه را متعلق به خود و خود را متعلق به دانشگاه ميدانيد دراز ميکنم و برای خدمت بيشتر به ايران عزيز و استان مردخيز اردبيل با شما پيمانی دوباره ميبندم. باشد که مورد پذيرش درگاه احديت واقع گردد.

  گودرز صادقی

  سرپرست دانشگاه محقق اردبيلی

  اسفند 1393