کد خبر: 1633 ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت:

دانشجویان، باید در تدوین استاندارد ملی سهیم باشند

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی در اشاعه فرهنگ استاندارد و تدوین استانداردهای ملی از اهمیت بالایی برخوردار است.

دانشجویان، باید در تدوین استاندارد ملی سهیم باشند

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، هاشم علایی مدیرکل استاندارد استان اردبیل صبح امروز در حاشیه بازدید از آزمایشگاه بتن آماده دانشگاه آزاد واحد گرمی اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های دانشگاهیان، دانشجویان و اساتید استان در تدوین استاندارد ملی استفاده‌ای بهینه شود.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی در اشاعه فرهنگ استاندارد و تدوین استانداردهای ملی از اهمیت بالایی برخوردار است و دانشگاه گرمی  دومین دانشگاهی است که روند تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار را می‌پیماید.

پیش از این دانشگاه آزاد مشگین‌شهرموفق به اخذ تایید صلاحیت آزمایشگاه همکار از سوی اداره کل استاندارد استان  شده است.

علایی با بیان اینکه تایید آزمایشگاه‌های همکار در بخش‌های مختلف تولید از دو لحاظ بسیار حائز اهمیت است گفت: با انجام این کار هم مدت زمان پاسخگویی آزمایشگاه‌های داخل استان سریع‌تر از آزمایشگاه‌های خارج از استان می شود و هم هزینه تمام شده آزمایش پایین‌تر خواهد بود.

 

مدیرکل استاندارد استان اردبیل در ادامه اظهار داشت: سمت و سوی پایان نامه‌های دانشجویی باید به سمت تدوین استانداردهای ملی پیش برود چراکه استفاده از توان علمی و دانشگاهی  جهت پیشرفت کشور ضروری و لازم است.

انتهای پیام/