کد خبر: 168 ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۸

با حکم وزير علوم و تحقیقات و فناوری

مسئول راه اندازی دانشگاه فناوری های نوين سبلان منصوب شد

طی حکم صادره توسط محمد فرهادی وزير علوم، تحقيقات و فناوری، ياشار عزيزيان از اساتيد دانشگاه محقق اردبيلی به عنوان مسئول راه اندازی دانشگاه مهندسی فناوری های نوين سبلان منصوب گرديد.

 مسئول راه اندازی دانشگاه فناوری های نوين سبلان  منصوب شد

به گزارش ابصار نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، در حکم صادره از سوی وزیر علوم آمده است:

با عنايت به مراتب تجربه و تعهد جنابعالی به موجب اين حکم به عنوان مسئول راه اندازی دانشگاه مهندسی فناوری های نوين سبلان منصوب می شويد.

اميد است با توکل به خداوند سبحان، مأموريت و وظايف مسئول راه اندازی دانشگاه مهندسی فناوری های نوين سبلان را بر پايه قوانين، سياست ها و برنامه های مصوب به انجام رسيده و با جلب مشارکت مسئولين استان و استفاده از ظرفيت های خيرين در توسعه دانشگاه مذکور موفق و مؤيد باشيد. بايسته است با پيروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبير و اميد و جلب همکاری دانشگاهيان و صاحب نظران، نقشی شايسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ايفا نماييد./

به گزارش خبرنگار ابصار نیوز،یاشار عزیزیان استادیار بخش فیزیک دانشگاه محقق اردبیلی است. ایشان همکاری با بخش فیزیک دانشگاه محقق را از سال ۱۳۸۴ به صورت مدرس حق التدریس آغاز نمود و در سال ۱۳۸۹ به عنوان عضو هییت علمی پس از اتمام دوره پسادکتری در شاخه فیزیک اپتیک در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، به بخش فیزیک دانشگاه پیوست. ایشان دکتری خود را در شاخه فیزیک حالت جامد- نانوفیزیک نیمه رساناها از دانشگاه دولتی باکو (با همکاری دانشگاه دولتی مسکو) در سال ۱۳۸۷، کارشناسی ارشد را در شاخه فیزیک هسته ای (پزشکی - حفاظت در برابر پرتوها) از دانشگاه گیلان در سال ۱۳۸۲ و کارشناسی فیزیک را از دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۱۳۸۱ اخذ نموده اند. پژوهش در زمینه فیزیک ماده چگال و اپتیک تجربی شاخه کاری اصلی ایشانیاشار عزیزیان استادیار بخش فیزیک دانشگاه محقق اردبیلی است. ایشان همکاری با بخش فیزیک دانشگاه محقق را از سال ۱۳۸۴ به صورت مدرس حق التدریس آغاز نمود و در سال ۱۳۸۹ به عنوان عضو هییت علمی پس از اتمام دوره پسادکتری در شاخه فیزیک اپتیک در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، به بخش فیزیک دانشگاه پیوست. ایشان دکتری خود را در شاخه فیزیک حالت جامد- نانوفیزیک نیمه رساناها از دانشگاه دولتی باکو (با همکاری دانشگاه دولتی مسکو) در سال ۱۳۸۷، کارشناسی ارشد را در شاخه فیزیک هسته ای (پزشکی - حفاظت در برابر پرتوها) از دانشگاه گیلان در سال ۱۳۸۲ و کارشناسی فیزیک را از دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۱۳۸۱ اخذ نموده اند. پژوهش در زمینه فیزیک ماده چگال و اپتیک تجربی شاخه کاری اصلی ایشانیاشار عزیزیان استادیار بخش فیزیک دانشگاه محقق اردبیلی است. ایشان همکاری با بخش فیزیک دانشگاه محقق را از سال ۱۳۸۴ به صورت مدرس حق التدریس آغاز نمود و در سال ۱۳۸۹ به عنوان عضو هییت علمی پس از اتمام دوره پسادکتری در شاخه فیزیک اپتیک در دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، به بخش فیزیک دانشگاه پیوست. ایشان دکتری خود را در شاخه فیزیک حالت جامد- نانوفیزیک نیمه رساناها از دانشگاه دولتی باکو (با همکاری دانشگاه دولتی مسکو) در سال ۱۳۸۷، کارشناسی ارشد را در شاخه فیزیک هسته ای (پزشکی - حفاظت در برابر پرتوها) از دانشگاه گیلان در سال ۱۳۸۲ و کارشناسی فیزیک را از دانشگاه محقق اردبیلی در سال ۱۳۸۱ اخذ نموده اند. پژوهش در زمینه فیزیک ماده چگال و اپتیک تجربی شاخه کاری اصلی ایشان است.

انتهای خبر/ج