کد خبر: 1744 ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸

بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق

9دی یادآور فریادهای صادقانه مردم انقلابی ایران در حمایت از ولایت فقیه است

9 دی یادآور فریاد مردمی است که عاشق رهبر حکیم خود بوده و آزادی و اسلام ناب را صادقانه فریاد میزدند و از بیداری همیشگی خود سخن می گفتند.

9دی یادآور فریادهای صادقانه مردم انقلابی ایران در حمایت از ولایت فقیه است

به گزارش ابصارنیوز، جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت حماسه بزرگ 9دی اعلام داشت: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باید نهایت دقت و هوشیاری را به کار گیریم تا دشمن حتی اجازه فکر دوباره نفوذ به بدنه انقلاب را هم به خود ندهد.

در این بیانیه با بیان اینکه حماسه 9 دی جلوه ی مردم بیدار و انقلابی بود، آمده است: 9 دی یادآور فریاد مردمی است که عاشق رهبر حکیم خود بوده و آزادی و اسلام ناب را صادقانه فریاد میزدند و از بیداری همیشگی خود سخن می گفتند.

دقت در اتفاقاتی که در 9دی ماه سال 88 رخ داد،  نشان از کینه ی استکبار جهانی و غلامان چشم و گوش بسته ی آن های در داخل کشور علیه آرمان های انقلاب و ترس آن های از تحقق این آرمان ها دارد که باهمه ی توان سعی در شکست انقلاب داشتند که با عنایت الهی و درایت رهبر فرزانه ی انقلاب و بیداری مردم خوب کشور مان نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

این بیانیه می افزاید، 9دی محک خوبی برای مردم کشورمان بود که یادمان نرود دشمن هیچگاه ما را رها نکرده همچنان درصدد رخنه در کشور عزیزمان است.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در این بیانیه 9 دی را روز برداشتن نقاب از چهره پلید خادمان خود فروخته شیطان که در لباس خادمین ملت در آمده بودند نامید و خاطر نشان کرد: 9دی ضرورت وجود رهبر واحد و حکیم و فرزانه را نه تنها به مردم کشور مان بلکه به تمام جهان ثابت کرد.

 در ادامه، این بیانیه با اشاره به جمله معروف امام خمینی(ره) که فرمودند؛ پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد در حماسه 9 دی به شکل عملی جلوه گر شد. 

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در پایان بیانیه خود به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی ،اهمیت انتخابات پیش رو را متذکر شد و گفت:اکنون در آستانه انتخابات مجلس خبرگان و شورایی اسلامی هستیم، باید مرافبت کنیم تا همان افراد کوردل که مرید شیطان بزرگ و نفس تاریک خود هستند در نقاب جدید در صدد رخنه به ارکان انقلاب و دست و پا کردن هویت جدید خود هستند تا از طریق  دیگر به اربابان خود خوش خدمتی کنند نتوانند روزنه ای برای نفوذ پیدا کنند.

 

متن کامل بیانیه:

در قضایای سال 88 که دشمن تصور می کرد طراحی ده ساله ی او به ضد جمهوری اسلامی به نتیجه رسیده است ملت ایران با قدرت در صحنه حاضر شد و در دهان مخالفان و معارضان بین المللی زد چه برسد به مزدوران داخلی آن ها که در مقابل عظمت ملت ایران به حساب نمی آیند مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)

حماسه 9 دی جلوه ی مردم بیدار و انقلابی بود، فریاد مردمی که عاشق رهبر حکیم خود بوده و آزادی و اسلام ناب را صادقانه فریاد میزدند و از بیداری همیشگی خود سخن می گفتند . دقت در اتفاقاتی  که در 9دی ماه سال 88 رخ داد نشان از کینه ی استکبار جهانی و غلامان چشم و گوش بسته ی آن های در داخل کشور علیه آرمان های انقلاب وترس آن های از تحقق این آرمان ها دارد که باهمه ی توان سعی در شکست انقلاب داشتند که با عنایت الهی و درایت رهبر فرزانه ی انقلاب و بیداری مردم خوب کشور مان نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند . 9دی محک خوبی بود برای مردم کشورمان که یادمان نرود دشمن هیچگاه ما را رها نکرده همچنان درصدد رخنه در کشور عزیزمان است . 9دی نقاب از چهره پلید خادمان خود فروخته شیطان که در لباس خادمین ملت در آمده بودند بر داشت و نهایتا ذلالت آنان و طرفدرانش را به همه ی مر دم نشان داد البته کسی که خواب است را میتوان بیدار نمود ولی کسی که خود را به خواب زده است ...... افسوس

9دی ضرورت وجود رهبر واحد و حکیم و فرزانه را نه تنها به مردم کشور مان بلکه به تمام جهان ثابت نمود و این جمله ی بنیان گذار کبیر انقلاب که می فرمود اگر میخواهید آسیبی به کشور تان نرسد پشتیبان رهبر باشید در شکل عملی جلوه گر شد . افسوس که برخی شیطان صفتان و افراد بیماردل هنوز درس نگرفته و در صدد تضعیف  رهبری با حیله های از قبیل شورایی شدن هستند . اکنون که در نزدیکی 9دی و همچنین انتخابات مجلس خبرگان و شورایی اسلامی هستیم همان افراد کوردل که مرید شیطان بزرگ و نفس تاریک خود هستند در نقاب جدید در صدد رخنه به ارکان انقلاب و دست و پا کردن هویت جدید خود هستند تا از طریق  دیگر به اربابان خود خوش خدمتی کرده باشند جامعه ی اسلامی دانشجویان محقق اردبیلی از طرف تمام دانشجویان بیدار انقلابی این کشور از مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار کشور عزیزمان خواهشمند است تا با حضور همیشگی خود مشت محکمی بر دهان این افراد بیماردل واربابشان که همان شیطان بزرگ است زده ومنانع از رخنه ی این افراد در ارکان دولتی انقلاب اسلام شوند .                 

 آگاه باشید که روزی تاریکی از زمین رخت بربسته و جبهه ی شیطان شکست خواهد خورد و ان شاالله رهبر عزیزمان پرچم با شکوه ایران را به دست مبارک یوسف زهرا خواهد داد.

 

والسلام علی من تبع الهدی

جامعه ی اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی

انتهای پیام/