کد خبر: 1783 ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۰

دانشگاه پیام نور استان با جهاد دانشگاهی تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل با بیان اینکه مجوز آموزش‌های بدو استخدام کلیه سازمان‌های استان به دانشگاه پیام نور استان واگذار شده است گفت: جهاد دانشگاهی با توجه به تجربه بالای خود در مباحث آموزشی می تواند دانشگاه را در انجام وظیفه محوله کمک کند.

دانشگاه پیام نور استان با جهاد دانشگاهی تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، مهرداد محرم‌زاده رئیس دانشگاه پیام نور استان در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با جهاد دانشگاهی استان گفت: امیدوارم این تفاهم‌نامه فتح بابی برای همکاری‌های مشترک باشد تا بتوانیم در رشد و ارتقای سطح علمی و آموزشی جامعه بیش از این فعالیت کنیم.

رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل در ادامه سخنان خود به شباهت‌های جهاددانشگاهی و دانشگاه پیام نور در راستای اهداف و رسالت‌های محوله اشاره کرد و افزود: با مشارکت در اجرای برنامه‌های مشترک می‌توانیم نقاط قوت همدیگر را تقویت کنیم.

محرم زاده با بیان اینکه مجوز آموزش‌های بدو استخدام کلیه سازمان‌های استان به دانشگاه پیام نور استان واگذار شده است  گفت:جهاددانشگاهی با توجه به پتانسیل‌های  مهم خود در زمینه آموزشی می تواند مجموعه دانشگاه را در اجرای این امر یاری کند.

رامرز نصیری رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: این واحد طبق برنامه‌ریزی توسعه‌ای خود آمادگی دارد در زمینه‌های علمی، آموزشی و فرهنگی با دانشگاه پیام نور همکاری کند.

وی وجود اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استان را ظرفیت مناسبی برای انجام فعالیت‌های پژوهشی عنوان کرد و گفت: از این ظرفیت می‌توانیم جهت راه‌اندازی پژوهشکده‌های مورد نیاز استان بهره بگیریم.

انتهای پیام/