پربازدیدترین ها

کد خبر: 1824 ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳

با نگاهی به نام آشنایان عرصه انتخابات؛

نردبانی به نام مدیریت شهری در اردبیل

اگر نگاهی به نام آشنایان عرصه انتخابات از حوزه اردبیل، نیر، نمین و سرعین داشته باشیم، حضور چهره هایی که در مدیریت شهری اردبیل نقش کلیدی داشته اند قابل توجه است.

نردبانی به نام مدیریت شهری در اردبیل

به گزارش ابصارنیوز یه نقل از سبلانه،کمتر از دو ماه به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی زمان باقی مانده است و در این ایام کاندیداها از هر فرصتی برای تبلیغ خود در فضاهای مختلف مجازی و حقیقی استفاده می کنند تا بتوانند افکار و آرای مردم را به سمت خود نزدیک کرده تا شاید مجوز ورود به بهارستان را کسب کنند.

 

در این میان حضور چهره های  جدید و قدیمی از طیف های مختلف اصولی گرایی و اصلاح طلب و مستقل شرایط متفاوتی را برای انتخابات این دوره مجلس رقم زده است.

از چهره هایی که دارای سوابق مدیریتی و کاری متعدد در سطح استانی و ملی هستند تا چهره هایی که شاید تنها برای کسب نام و نشان برای خود، وارد عرصه انتخابات شده اند.

اما در این میان اگر نگاهی به نام آشنایان عرصه انتخابات از حوره اردبیل، نیر، نمین و سرعین داشته باشیم حضور چهره هایی که در مدیریت شهری اردبیل نقش کلیدی داشته اند جالب توجه است.

 مدیریتی که شاید نردبانی شده است برای افرادی که قصد حضور در انتخابات مجلس را دارند.

 در این میان می توان از افراد مختلفی همچون ولی آذروش، کمال الدین پیرموذن، صدیف بدری، اکبر نیکزاد، محمد رضا سرداری و محمد فیضی نام برد.

ولی آذروش: آذروش نماینده دور ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی که حالا در تلاش است تا برای سومین بار وارد مجلس شود.

آذروش را می توان از جمله کاندیداهایی دانست که قبل از ورود به عرصه انتخابات، سابقه شهرداری دارالارشاد را به مدت تقریبی یک سال بر عهده داشت.

البته آذروش سابقه مدیریت بخش مسکن بنیاد شهید انقلاب اسلامی و مدیریت کل تجهیز و نوسازی مدارس استان اردبیل را نیز در کارنامه خود دارد.

کمال الدین پیرموذن: پیرموذن نماینده دور نهم مجلس شورای اسلامی که در دهمین دوره نیز برای حضور در انتخابات اعلام کاندیداتوری کرده است.

پیرموذن نیز در دو مقطع زمانی به عنوان شهردار اردبیل انتخاب شد.

او در فاصله زمانی بین سال های 71 تا 77 و نیز در یک مقطع یکساله از سال 83 تا 84 منصب شهرداری اردبیل را برعهده داشت.

صدیف بدری: بدری که سابقه اجرایی متعدد از جمله ریاست سازمان مسکن و شهرسازی و نیز مدیریت نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان را بر عهده داشت توانست در بین سال های 90 تا 94 شهرداری اردبیل را نیز به جمع سوابق خود بیفزاید.

البته استعفای بدری از شهرداری نیز در راستای حضور در انتخابات مجلس بود.

اکبر نیکزاد: نیکزاد نیز از جمله کاندیداهایی است که در مدیریت شهری اردبیل حضور جدی داشته است.

نیکزاد در فاصله سال های 86 تا 89 به عنوان شهردار اردبیل انتخاب شد و البته در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد نیز بیش از یک سال به عنوان اساندار اردبیل به فعالیت پرداخت.

محمد رضا سرداری:  سرداری دیگر کاندیدایی است که در عرصه مدیریت شهری حضور جدی داشته است.

سرداری در دوره های اول، سوم و چهارم، عضو شورای اسلامی شهر اردبیل بوده است که البته در دو دور اخیر  ریاست این شورا را نیز بر عهده داشت.

محمد فیضی از دیگر کاندیداهایی است که سابقه عضویت در شورای شهر اردبیل را هرجند به مدت کوتاه در کارنامه خود دارد.

او که در دور چهارم انتخابت شورای شهر اردبیل، موفق به ورود به این مجلس شد، ریاست دانشگاه آزاد گرمی را نیز توانست بر عهده بگیرد که البته آرزوی حضور در بهارستان عاملی شد تا هم از شورا و هم از ریاست دانشگاه استعفا دهد.

پی نوشت: سبلانه گزارش های دیگری را در خصوص ابعاد متعدد انتخابات منتشر خواهد کرد.

منتظر نظرات شما مخاطبان گرامی در این باره هستیم.

 

انتهای پیام/م