کد خبر: 1951 ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶

یادداشت دانشجویی

پیمان یاران

ملت بزرگ ایران مجلسی را نمی خواهند که گوش به فرمان بیگانگان باشد، مجلسی را می خواهند که خود برای بیگانگان تعیین وتکلیف کند و اسلام ناب محمدی را بواسطه قانون گذاریهای خود و عملکرد نظارتی خوب به دنیا نشان دهد.

پیمان یاران

به گزارش ابصارنیوز، ایرج فتحی دانشجوی دانشگاه محقق اردبیلی در یادداشت اجتماعی خود نوشت: سپاس فراوان خدای را که اینبار هم توفیق داد تا در سایه امنیت پایداری که دلاورمردان و شیر بچه های این مرزو بوم به ما ارزانی داشته اند، چند روز دیگر همانند حماسه پرشور 22 بهمن افتخاری از جنس عشق و معرفت در این کشور امام زمان(عج) به ثبت برسد.

امنیتی که حاصل جانفشانی ها و شهادت طلبی های مردان حماسه و ایثار بوده و همواره  در این اصل مهم که امنیت و حفاظت از کیان این مرز و بوم باشد، ثابت قدم هستند. براستی این روزها برخی از مردان وظیفه شناس و دلسوز این وطن در گوشه کنار این کشور پهناور در سایه همین امنیت پایدار مشغول تبلیغات و برگزاری جلسات خود هستند تا با مردم خود از نزدیک دیدار داشته و از مشکلات آنان باخبر شوند، انگاری این مردم همین تازگی ها مشگل دار شده و گرفتار تورم و بیکاری و ...هستند!! انگار تا قبل از این مردم در خلال زندگی روزمره خود هیچ مشگل و گرفتاری نداشته اند و لو اینکه این مردان نجات بخش بیایند و چاره ای بیاندیشند! ولی باز جای شکر باقی است که لاقل این روزها بازار دید و بازدید کاندیداها از هر قشر مردم داغ است و وعده ها و وعیدهایی در محافل گوناگون دادوستد می شود!.

هر وقت از رسانه ملی  بیانات گهربار حضرت امام (ره) راجع به انتخابات پخش می شود، انسان بی اختیار یاد مردم مستضعف می افتد، اگر به این بیانات خوب دقت شود دیده می شود که ایشان در هر دوره از انتخابات در توصیه هایی که به کاندیداها و نمایندگان این ملت داشته اند فقط و فقط به این نکته مهم اشاره کرده اند و فرموده اند : شما باید به این زاغه نشینان و بیغوله نشینان و مستضعفان خدمت کنید و...، آری، ما همیشه شاهد بوده ایم که حضرت امام چقدر بفکر مستضعفان بوده اند ویکی از دغدغه های ایشان خدمت به محرومان جامعه بوده و توصیه های بیشماریه به نمایندگان مجلس داشته اند. ولی باید اندکی تامل بکنیم و اینکه چرا ایشان بلافاصله نمایندگان را به این امر مهم دعوت کرده اند؟ و یا چرا تاکید ایشان فقط خدمت به مستضعفان بوده؟ براستی آن آینده نگری و عاقبت اندیشی که ایشان در ذهن خود داشتند محدود به هیچ زمان و مکانی نبوده و بلکه اکنون هم بعد از سپری شدن 37سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی می بینیم که این بیغوله نشینان و مستضعفان هنوز هم تیتر برنامه های سرکشی برخی از کاندیداهای محترم مجلس در حوزه های انتخاباتی خود است!! سوال اینجاست که چرا بعد از گذشت این همه سال هنوز هم این ضعف در کشور مورد بازیچه برخی از کاندیداها قرارگرفته و سیستم موج سواری آنان روی این مسئله یعنی شاخص شدن مشکلات بیغوله نشینان و حاشیه نشینان بوده و آنان از این احساسات مردم مستضعف سوء استفاده می کنند در حالی که هنوز بعد از گذشت اینهمه سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مسئله محرومیت هنوز هم پا برجاست! آیا در دوره های قبلی وقت آن نرسیده بوده که برخی ازاین آقایان نماینده های دلسوز نظام فکری به حال این امر مهم که از دغدغه های مقام معظم رهبری هم بوده بکنند؟ !

یکی از اهداف مهم حضرت امام(ره) از انقلاب پیام آور خود در سال 57 حمایت و دفاع از مظلومان و مستضعفان بود و همیشه روی این اصل مهم تاکید داشته اند. حال چه اتفاقی افتاده که بعد از گذشت اینهمه سال باردیگر شاهد رشد سریع این محرومیت ها در حوزه های انتخاباتی این نمایندگان بوده و هستیم؟ سخن دراز است و ....

این سرزمین که متبرک بنام حضرت ولی عصر(عج) است و رهبری روشنفکر و شجاع دارد باید روزی را شاهد باشد که از نسل مردان حقیقت و حماسه و ایثار بر کرسی تصمیم گیری های کشور تکیه بزنند تا به این دغدغه حضرت امام که خدمت به بیغوله نشینان است پایان دهند.اکنون بار دیگر همانند گذشته عرصه  بر این مردم فهیم باز است تا با انتخابی کارساز و تاثیر گذار بتوانند سرنوشت خود و مملکت خود را رقم بزنند، و اینبار نباید دفعات گذشته مردان منتخب عرصه مجلس را میدان آزمون سعی و خطا قرار دهند تا برای تکامل خدمت رسانی خود دور بعد را با بازیچه قرار دادن احساسات مردم فهیم و همیشه در صحنه شروع کنند. خدمت به خلق خدا و کشور، خدمت است و فرقی ندارد در چه زمان و چه مکانی باشد مهم اینست که روح جهادگری در مردان ما تقویت شود، همان روحی که چندید سال با دستان خالی در برابر دنیای استکبار ایستادند و فعل خواستن و توانستن را عاشقانه و  با تدبیرو رهبری حضرت امام صرف کردند. اکنون مردم همیشه در صحنه و عاقل ایران اسلامی بدون توجه به دخالتهای تکراری غرب و شرق و وابستگان به شیطان بزرگ و همچنین دخالتهای چند کشور یاغی در منطقه بار دیگر در صحنه حاضر می شوند تا به وکلای خود بگویند ما هستیم چون قبلا بوده ایم، ما هستیم چون وطن و ناموس مان هست، ما هستیم چون پیرو ولایت فقیه بوده و خواهیم بود، این شمایید که چگونه با روحیه جهادگری خود در مجلس مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و مخالفان خارجی و داخلی این نظام خواهید زد.

ملت بزرگ ایران مجلسی را نمی خواهند که گوش به فرمان بیگانگان باشد، مجلسی را می خواهند که خود برای بیگانگان تعیین وتکلیف کند و اسلام ناب محمدی را بواسطه قانون گذاریهای خود و عملکرد نظارتی خوب به دنیا نشان دهد. اینبار یاران جهادی و انقلابی با رای مردم در عرصه ای دیگر و فرصتی دیگر پا به میدان خواهند گذاشت و با خدمت به مردم و گوش به فرامین رهبری شجاع وفقیه ، مشتی محکم بر دهان کسانی خواهند زد که هیچ وقت صلاح این مملکت را نخواسته اما همیشه به یاری خدا با ذلت تمام بعد از انتخابات پرشور در کشور سرجای خود خواهند نشست. انشالله باردیگر با حضور حداکثری مردم به دنیا ثابت خواهند کرد که هرچند در داخل احزاب باهم اختلافات جزئی دارند اما همه دریک صف و پشت ولایت فقیه که همچون معلمی دلسوز آینده روشن را پیش روی ملت قرار داده رو به فردایی بهتر قدم برمی دارند تا به دشمنان خود بگویند؛ ملت ایران حکومت مردم سالاری خود را به هزاران حکومتهای رایج در جهان ترجیح نخواهد دا د و پشت رهبری شجاع و مردمی در کوران حوادث و تلخی ها و شیرینی ها خواهد ایستاد.

انتهای پیام/