کد خبر: 1960 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷

استاندار اردبیل پس از انداختن رأی خود به صندوق:

مجلس دهم باید به معیشت مردم توجه ویژه‌ داشته باشد

استاندار اردبیل پس از انداختن رأی خود به صندوق گفت: مجلس دهم باید به معیشت، اشتغال و اقتصاد مردم توجه ویژه‌ داشته باشد.

مجلس دهم باید به معیشت مردم توجه ویژه‌ داشته باشد

به گزارش ابصار نیوز به نقل از سبلانه، استاندار اردبیل ساعت 9:30 صبح‌ امروز با حضور در مسجد امام علی(ع) شهرک کارشناسان اردبیل در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

 
مجید خدابخش پس از انداختن رای خود به صندوق، با قدردانی از مجموع عوامل برگزاری شامل هیات های اجرایی و نظارت، متصدیان صندوق ها، نیروهای انتظامی و امنیتی، از مردم ولایتمدار استان خواست برای جلوگیری از ازدحام مقابل شعب رای گیری و احتمال بازماندن تعدادی از شهروندان برای شرکت در انتخابات، رای خود را به اخر وقت موکول نکنند.

 
 وی همچنین از تدارک یک هزار و 236 صندوق ثابت و سیار رای در استان اردبیل، خبر داد و افزود: باتوجه به اینکه از حوزه های انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین سه نماینده به مجلس دهم راه می یابند لذا مردم ساکن در این حوزه ها  سه نفر از اسامی داوطلبان را بنویسند تا انتخابات به دور دوم کشیده نشود و منتخبان با پشتوانه قوی مردمی راهی بهارستان دهم شوند.
 
استاندار اردبیل تاکید کرد: نمایندگانی که به مجلس راه می‌یابند قوانینی را وضع کنند که مشکلات معیشت، اشتغال و اقتصاد مردم را حل کند و دولتمردان هم آن قوانین را با جدیت اجرا کنند.
 
استان اردبیل در پنج حوزه انتخابیه هفت نماینده در مجلس شورای اسلامی و دو نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتهای پیام/