پربازدیدترین ها

کد خبر: 1968 ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹

نماینده ولی فقیه دراستان

بداخلاقی های صورت گرفته در تبلیغات انتخاباتی، به رفتار اجتماعی جامعه آسیب زده است

نماینده ولی فقیه در استان در جمع دانشجویان گفت: در طول تبلیغات انتخاباتی با غیبت ها و بداخلاقی هایی مواجه شدیم که باید باطن خود را تطهیر کنیم تا آثار این اعمال شنیع از جامعه پاک شود.

بداخلاقی های صورت گرفته در تبلیغات انتخاباتی، به رفتار اجتماعی جامعه آسیب زده است

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز،  آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان عصر امروز در جمع دانشجویان و دست اندرکاران راهیان نور حضور پر عظمت ملت ایران و استان را در صحنه انتخابات مبارک دانست و گفت: انتخابات سرنوشت یک کشور را رقم می زند بطوریکه حتی رده های مدیریتی کشور را نیز درگیر خود می کند.

نماینده ولی فقیه در استان از خداوند متعال به خاطر نعمت حضور مردم در صحنه های مختلف شکرگزاری کرد.

عاملی با بیان اینکه در همه جای دنیا در موقع انتخابات هزینه های زیادی انجام می گیرد و نتیجه دلخواه هم به دست نمی آید گفت: گاهی پریزیدنت ها در کشورهای مختلف با عوض کردن قانون به نفع خود ، مسئولیت خود را مادام العمر می کنند و با این کار خود به علاوه بر اهانت به مردم، حاکمیت ملی را نیز به دست خود می گیرند.

وی حضور پر شور مردم و سهیم شدن ملت در انتخاب سرنوشت خود را مدیون انقلاب اسلامی دانست و گفت: این هدیه ای است که خداوند متعال به خاطر انقلاب اسلامی به مردم ما عطا کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: در مورد مسئله انتخابات، هرچقدر از ایران فاصله گرفته و کشورهای دیگر را مورد مطالعه قرار دهیم مطلب گویاتر و ملموس تر  خواهد شد

عاملی بد اخلاقی در انتخابات را زشت و زننده توصیف کرد و افزود: در طول تبلیغات انتخاباتی با غیبت ها و بداخلاقی هایی مواجه شدیم که باید همه باطن خود را تطهیر کنند تا آثار این اعمال شنیع از جامعه پاک شود.

وی با اشاره به سخنان آیت الله بهجت گفت: زمانی که انسان به چیزی یقین نکرده، نباید آن را به زبان بیاورد تا باعث ترویج فکر باطل در جامعه شود.

امام جمعه اردبیل اظهار داشت: بد اخلاقی های از قبیل تهمت، غیبت و امثال هم، روی مدنیت و رفتار انسان تأثیر می گذارد.

عاملی با بیان اینکه احساسات بزرگ تر از چاه های نفت است گفت: اقتصاد و سیاست به فرهنگ متصل هستند و زمانیکه بخواهیم به تجارت جهانی نیز متصل شویم باید به مسئله فرهنگ اهمیت زیادی قائل شویم.

وی افزود شایسته است قبال از ورود به هر کاری ابتدا فرهنگ مربوط یه آن کار را مورد مطالعه قرار داده و برای آن زمینه سازی کنیم تا با وارد شدن به آن دچار مسائل حاشیه ای نشویم.

نماینده ولی فقیه در استان از کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بعنوان یکی از کمیسیون های دارای اهمیت زیاد نام برد و از نمایندگان استان خواست تا با حضور در این کمیسیون موجب اقتدار فرهنگی جامعه شوند.

عاملی از روح احساس جمعی بعنوان " ما " نام برد و گفت: تا زمانیکه در محیط هایی مثل دانشگاه احساس جمعی شکل نگیرد  نمی توانیم شاهد رشد و شکوفایی جامعه شویم.

 وی خاطر نشان کرد: در احساس جمعی من از بین رفته و ما انجام دهنده فعل قرار می گیرد و این دارای اهمیت و ارزش بسیار است .

نماینده ولی فقیه در استان در پایان سخنان خود از مدیران خواست تلاش کنند تا سهم فرهنگ اسلامی ایران در جهان گسترش پیدا کند.

انتهای پیام/