کد خبر: 2111 ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶

برای اولین بار استان

انتخابات شورای صنفی دانشجویان، الکترونیکی برگزار می شود

مدیر امور دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی برای اولین بار بصورت الکترونیکی و از طریق سایت گلستان انجام خواهد شد.

انتخابات شورای صنفی دانشجویان، الکترونیکی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، صبح امروز جلسه ی کمیته ی هماهنگی و نظارت بر حسن انتخابات شورای صنفی دانشگاه محقق اردبیلی که در دفتر مدیر امور دانشجویی دانشگاه برگزار شد.

اسماعیل گلی مدیر امور دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در جلسه ی کمیته ی هماهنگی و نظارت بر حسن انتخابات شورای صنفی دانشگاه محقق اردبیلی به بیان  اهمیت و ضرورت وجود شورای صنفی در دانشگاه از حیث تقویت حضور و مشارکت دانشجویان در تصمیم سازی، برنامه ریزی و نظارت بر ارائه خدمات به دانشجویان پرداخت و سپس اعضای حاضر در جلسه نکته نظرات خود را در اینخصوص اعلام کردند.

در ادامه جلسه، اعضلی شورای صنفی دانشگاه محقق اردبیلی پس از مرور آیین نامه و شیوه نامه های مربوطه، به نحوه برگزاری انتخابات به یکی از دو روش سنتی و اینترنتی پرداخته و مزایا و معایب هر یک از دو روش احصاء و مورد بحث و بررسی قرار گرفت که نهایتا با صلاحدید و موافقت اکثریت اعضاء مقرر گردید انتخابات شورای صنفی دانشجویان به صورت اینترنتی و از طریق سیستم گلستان انجام شود.

حسن پیشدست از اعضای شورای صنفی دانشگاه محقق اردبیلی در گفتگو با خبرنگار ما به نحوه ثبت نام دانشجویان علاقمند در انتخابات شورای صنفی دانشگاه محقق اردبیلی اشاره کرد و گفت: دانشجویان علاقمند میتوانند از تاریخ 28 فروردین تا 1 اردیبهشت ماه با مراجعه به دفتر مدیریت دانشجویی  و تکمیل فرم ثبت نام در این انتخابات شرکت کنند.

عضو شورای صنفی دانشگاه محقق اردبیلی به برگزاری الکترونیکی این انتخابات اشاره کرد و گفت: تدابیری اتخاذ شده تا دانشجویان با مراجعه به سایت دانشگاه و دریافت فایل الکترونیکی پس از تکمیل فرم ثبت نام ، آن را از طریق پست الکترونیکی studentaffairs@uma.ac.ir ارسال کنند.

 مدیر امور دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی به قوانین و مقرارت انتخابات شورای صنفی دانشگاه محقق اردبیلی اشاره کرد و گفت: طبق قانون باید تعداد کاندیدا ها باید به 14 نفر برسد تا انتخابات برگزار شود.

گلی با بیان اینکه انتخابات شورای صتفی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیل نیمه دوم اردیبهشت ماه برگزار می شود تصریح کرد: تا زمانی که تعداد کاندیداهای شورای صنفی دانشگاه محقق به 14 نفر نرسد مهلت ثبت نام تمدید خواهد شد.

وی افزود:از بین نامزدهای ثبت نامی 7 نفر بعنوان عضو اصلی و 3 نفر عضو علی البدل انتخاب خواهد شد

انتهای پیام/