کد خبر: 2116 ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان اردبیل:

گروه های جهادی استان اردبیل آماده اعزام به مناطق سیل زده هستند

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: 10 گروه جهادی بسیج دانشجویی استان اردبیل جهت امداد رسانی به هموطنان و سازندگی نقاط آسیب دیده، آماده اعزام به مناطق سیل زده هستند.

گروه های جهادی استان اردبیل آماده اعزام به مناطق سیل زده هستند

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، مصطفی مجیدی مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان اردبیل از اعلام آمادگی گروه های جهادی دانشگاه های استان اردبیل جهت اعزام به مناطق سیل زده خبرداد و گفت: با توجه به اینکه متاسفانه چند استان کشور ما دچار سیل‌زدگی شده‌اند، 10 گروه جهادی بسیج دانشجویی استان اردبیل از 6 شهر استان آمادگی خود را جهت امداد به آسیب دیدگان اعلام داشتند.


مجیدی گفت: اکنون که جمعی از هم وطنان عزیزمان در اثر شدت بارش باران و جاری شدن سیل خسارت دیده و مصیبت زده اند و نیاز به کمک و یاری سایر هموطنانشان در سرتاسر ایران اسلامی دارند, گروههای جهادی بسیج دانشجویی استان اردبیل جهت حرکت به مناطق آسیب دیده و همکاری با ارگان های مسؤول در این زمینه آمادگی  خود را اعلام می کند تا شاید بتوانند ذره ای از درد و آلام هموطنان عزیزشان را بکاهند.



وی از اردبیل، مشکین شهر، خلخال، گرمی، بیله سوار و پارس آباد بعنوان شهرهایی نام برد که گروه های جهادی بسیج دانشجویی آنها آمادگی خود را جهت امداد و نجات آسیب دیدگان و بازسازی مناطق آسیب دیده اعلام کرده اند.

 

مجیدی با بیان اینکه حضور گروه‌های جهادی در مناطق حادثه‌ دیده جدی است، تاکید کرد: گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی سابقه مثبت و خوبی را در کمک‌رسانی به مناطق محروم و حادثه‌دیده دارند، چونکه این گروه‌ها و دانشجویانی که در این گروه‌ها حضور دارند، با حضور مؤثر خود در حوادث اخیری که در کشور رخ داد نشان داده‌اند که می‌توانند کمک‌های بسیار زیادی از مدیریت بحران و امدادرسانی گرفته تا ویزیت مصدومان، به مردم مناطق حادثه‌دیده داشته باشند.

 

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان اردبیل با بیان اینکه در این 10 گروه جهادی حدود 600 دانشجو حضور دارند، گفت: امیدواریم دولت و دستگاه‌های مرتبط با این مسئله با در نظر گرفتن ظرفیت عظیم گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی با بهره گیری از این ظرفیت عظیم کار امداد رسانی و سازندگی در نقاط آسیب دیده را تسریع بخشد.

انتهای پیام/