کد خبر: 217 ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورپارس آباد:

رمزفتح الفتوح ملت ایران در پیروی از ولایت فقیه است

پای فشردن به اصول مسلم اسلامی و ارزشهای انقلاب اسلامی و اطاعت و پیروی از رهبری نظام دینی و اسلامی که تبلور عینی آن در مقام ولایت فقیه است، رمز فتح الفتوح آینده ی ملت ماست.

رمزفتح الفتوح ملت ایران در پیروی از ولایت فقیه است
سعید قبادی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نورپارس آباد در گفتگو با خبرنگار ابصار نیوز اظهار داشت : روز ۱۲ فروردین سال ۵۸ روز ناامیدی دشمنان و استکبار جهانی بود و این روز وحدت ملت ایران و روز تثبیت انقلاب اسلامی است. به فرموده امام راحل (ره) روز ۱۲ فروردین نخستین روز از حکومت اسلامی است و این روز به‌عنوان عید ملی و مذهبی ایرانیان باید گرامی داشته شود.امروز دیگر روز جمهوری اسلامی تنها عید برای مردم سربلند ایران نیست بلکه نقطه ی عطف قیام ها وخیزشهای اسلامی برای تغییر جغرافیای سیاسی و تاریخ مردم منطقه است. صبح پیروزی در جهان اسلام در حال گسترش از افریقا تا آسیای دور است که تلالؤ و درخشش آن در قلب اروپا وبر دروازه های امریکا نیز پرتو افکنده است.

وی گفت: امروز بعد از گذشت سی وهفت سال علیرغم تهدیدها، فشارها، محدودیتها وتحریم اقتصادی وتحمیل جنگ، جمهوری اسلامی نه تنها توانایی و پایداری خود را در برابر این همه هجمه وفشار نشان داده است بلکه توانسته است در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، علمی وفناوری کارآمدی خود را به اثبات برساند و تفوق علمی، اعتماد به نفس واقتدار ملی خود را به نمایش بگذارد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور پارس آباد تاکید کرد: آثار سیاسی و ایدئولوژیک پیروزی انقلاب اسلامی در خیزش منطقه ای مسلمانان برای انداختن طرح نو از حکومتهای ملی مبتنی بر اندیشه و شریعت اسلامی آشکار شده است.انتفاضه و مقاومت اسلامی فلسطین، مقاومت حزب الله لبنان، سقوط حاکمان وابسته واستقرار نظامهای غیر متمایل به بیگانه در تونس، مصر و لیبی، استقرار حکومت قانون درعراق بعد از سقوط صدام و اخراج اشغالگران امریکایی، ناکامی ناتو و امریکا در تحمیل خود به افغانستان و بالاخره آغاز حرکتهای استبدادستیز در منطقه ی حجاز و بحرین ویمن نمونه هایی از این دست از آثار و برکات انقلاب اسلامی واز ثمرات اندیشه ی امام خمینی رضوان الله تعالی علیه است. 

قبادی افزود: هر چه دامنه ی نفوذ اندیشه ی انقلاب اسلامی و مردم سالار دینی گسترده تر و امواج آن عمیق تر می شود، تلاشهای لجاجت آمیز وایفاء نقش عروسکهای خیمه شب بازی امریکایی و صهیونیستی و دیگر وابسته های آنها در قیافه و قامت سلفی گری، وهابیت ارهابی، طالبانیزم و نئوعثمانی با پشتیبانی دلارها و شبکه های ماهواره ای شیوخ مرتجع عرب و با حمایتهای مستقیم و غیر مستقیم ، آشکار و نهان امریکا علیه خیزش و مقاومت اسلامی به ویژه جمهوری اسلامی ایران گسترده تر می گردد.

وی ادامه داد: دشمنان ما چه بخواهند و چه نخواهند اراده ی خداوندی بر این است که پایداران و استقامت و رزمندگان راه خویش را به پیروزی رساند، هر چند که دشمنان را خوش نیاید.(الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکه الا تخافوا ولا تحزنوا و ابشروا بالجنه التی کنتم توعدون(البته شرط تحقق این پیروزی، استقامت وپایداری و حفظ وحدت و یکپارچگی و احتراز از تفرقه نفاق و شقاق در داخل و خارج است. پای فشردن به اصول مسلم اسلامی و ارزشهای انقلاب اسلامی و اطاعت و پیروی از رهبری نظام دینی و اسلامی که تبلور عینی آن در مقام ولایت فقیه است، رمز فتح الفتوح آینده ی ملت ماست.

انتهای خبر/ج