کد خبر: 2189 ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲

همایش رسم هجرت برگزار می شود

همایش رسم هجرت با هدف آگاه سازی و برنامه ریزی منسجم دانشجویان جهادگر جهت اعزام به مناطق محروم نیمه دوم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

همایش رسم هجرت برگزار می شود

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، سیدمصطفی مجیدی مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: همایش رسم هجرت با هدف آگاه سازی و برنامه ریزی منسجم دانشجویان جهادگر جهت اعزام به مناطق محروم نیمه دوم اردیبهشت ماه در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار می شود.
مجیدی نقش اردوهای جهادی رادر تکامل دانشجویان بسیار مهم دانست و گفت: اگر دانشجویان آگاهانه وارد این میدان شوند و با برنامه ریزی منسجم در جهت محرومیت زدایی قدم بردارند حتما از فواید اردوهای جهادی که خودسازی است بهرهمند خواهند شد.

وی از کمیته بندی دانشجویی جهت اجرای بهتر همایش رسم هجرت خبرداد و گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل  بدلیل میزبانی کاراجرایی همایش را عهده دار شده است.

مجیدی با بیان اینکه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل امور پشتیبانی همایش را برعهده گرفته است از اجرای برنامه های فرهنگی در حاشیه همیش خبرداد و گفت: خواهران بسیج دانشجویی متعهد انجام این امر مهم شدند.

وی افزود:کلیه کارهای هماهنگی و سخنرانی ها را بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل انجام خواهد داد.
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی در ادامه سخنان خود به برگزاری همایش رسم هجرت در نیمه دوم اردیبهشت اشاره کرد و گفت: به منظور آشنایی عوامل اجرایی و متصدیان برگزاری اردوهای جهادی همه ساله اردیبهشت ماه همایشی تحت عنوان رسم هجرت برگزار می شود تا دانشجویان با نحوه برگزاری این اردوها و اهداف خاص آن بیشتر آشنا شوند.
انتهای پیام/