کد خبر: 2259 ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵

یادداشت دانشجویی

ما و حکایت کشتی نوح

راهب محمدی دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در یادداشت خود نوشت: امروز در داخل کشور برخی ها ترمز قطار انقلاب شدند و حکایت کشتی نوح و پسران حضرت و نیز داستان زن حضرت لوت را رقم می زنند.

ما و حکایت کشتی نوح

به گزارش ابصارنیوز راهب محمدی دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در یادداشت خود نوشت: امروز در داخل کشور برخی ها ترمز قطار انقلاب شدند و حکایت کشتی نوح و پسران حضرت و نیز داستان زن حضرت لوت را رقم می زنند و سبب اتفاقات ناگوار در کشور می شوند که علاوه بر اینکه خوشاید نیست بلکه توهین به اسلام و انقلاب هم محسوب می شوند.

کسانی که خود سنگ انقلاب را به سینه می زنند،زمانی مسبب فتنه ۸۸ بودند و ننگ آن را بر پیشانی دارند، امروزه به طرفداری از کسانی به پا می خیزند که نه تنها خواهان انقلاب نیستند بلکه چشم دیدن آن را نیز ندارند.

بهائیت، طالبان، داعش .. به این دلیل به وجود آمده اند که اسلام را وارانه نشان داده و نماد غلطی از این دین وحیانی ارائه دهند. این فرقه در جهان اعتبار دینی ندارد و سعی دارد با افکاری که در تقابل با اسلام حقیقی است دیده شود.

 این فرقه ضاله در حقیقت ایجاد شد تا بر روی اسلام و مطالب اسلامی کار کرده و انحرافاتی در اندیشه واقعی بشریت به وجود آورد و از آنجایی که توسط دشمنان اسلام و نظام اسلامی فکری و مادی حمایت می شود، اعضای آن به مراتب اولی از عُمال این کشورها محسوب می شوند.

متأسفانه خانم فائزه اشتباهات کلانی انجام می دهد و در واقع عناصر فرقه ضاله بهائیت رفیق گرمابه زندانش بودند، خانم هاشمی نمی داند که دست به چه کارهایی می زند!  اگر کسی اعلام کند من بهایی هستم جرم است و اگر از آنان هم حمایت کند جرم است؛ و این گونه اقدامات نباید از سوی فرزندان فردی که در نظام چنان آدم مؤثری است که مردم او را برای مجلس خبرگان رهبری انتخاب می کنند، صورت گیرد.

مردم از روزهای اول مبارزه با طاغوت تا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای این نظام خون داده و این شجره طیبه را خون خود محافظت کرده اند،قطعا مردم نسبت به چنین مسائلی واکنش نشان می دهند و مسئولین و مراجع قضایی باید فارغ از اینکه خاطی چه کسی بوده است، به این موضوع رسیدگی کنند و تحت تأثیر مظلوم نمایی و ... این افراد قرار نگیرند.

یادداشت نویس:راهب محمدی

دبیر سیاسی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق

انتهای پیام/