پربازدیدترین ها

کد خبر: 2304 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳

خرمشهری دیگر در راه است

استحاله فکری،مذهبی و اعتقادی نسل جوان مهمترین هدف استکبار جهت از بین بردن آرمان های انقلاب اسلامی است تا با استفاده از ابزارهای نوین جنگ مانند ماهواره و شبکه های اجتماعی قصد رسیدن به اهداف شوم خود را دارد.

خرمشهری دیگر در راه است

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، رزمندگان اسلام در عملیات آزاد سازی خرمشهر در خرداد 61 با معنویت، توکل به خدا، ایثار و تبعیت از رهبری توانستند دشمن بعثی را با همه امکانات، تجهیزات و حمایت های استکبار جهانی را در هم بکوبند.

اینک دشمن از بن تا دندان مسلح، بعد از گذشت 34 سال از آزاد سازی خرمشهر با استفاده از ابزارهای جدید خود،ماهواره،شبکه های اجتماعی و غیره می خواهد تا با استحاله فکری، مذهبی و اعتقادی نسل جوان به اهداف از دست رفته خود پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دست پیدا کند.

هر فردی که امروز در این آب و خاک نفس می کشد همانند خرمشهری است که آماج حملات دشمنان، وی را در محاصره قرار داده که نیازمند آزادسازی است.

تبعیت از ولایت فقیه رمز آزادسازی خرمشهر بود

زکی اله خوشبخت مسئول اسبق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس  استان و از مدرسین درس انقلاب در دانشگاه های اردبیل با بیان اینکه حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر هرگز از اذهان مردم ایران پاک  نخواهد شد، معتقد است؛ نسل امروز نیز همانند رزمندگان 8 سال دفاع مقدس باید برای مقابله با هرگونه تهدید دشمنان و پیشرفت در عرصه های مختلف با توکل به خدا و تبعیت از ولایت فقیه، راه شهدا و ایثارگران را ادامه دهند.

مسئول اسبق بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، هر یک از جوانان این مرز و بوم را در دنیای تاریک و پیچ در پیچ کنونی که انباشته از اطلاعات مختلف همراه با جلوه های گول زننده است همانند خرمشهری تلقی کرد که در آنی غفلت ،گرفتار دشمنان اسلام خواهند شد.

خوشبخت ازاساتید دانشگاه ها، ائمه جماعات  بعنوان فرماندهان جنگ نرم نام برد و گفت: آثار و جراحات جنگ نرم همانند جنگ سخت قابل رویت و درمان نیست و این از ویژگی های بارز و مهم جنگ کنونی است و تا زمانیکه جوان از بین نرفته جراحات وی قابل شناسایی نیست.

وی معتقد است فضای دنیای کنونی همانند هندوانه سربسته ای است که در ظاهر خوش آب و رنگ به نظر می رسد و تنها زمانیکه موقع استفاده از ثمره های آن فرا می رسد، محتوای پوچ آن آشکار می شود، زمانیکه کار از کار گذشته است.

طبق گزارش های مندرج در پایگاه های خبری معتبر آمار قتل و غارت، طلاق و اسیب های اجتماعی روز افزون نشأت گرفته از استفاده نادرست از فناوری های جدیدی است که دشمنان اسلام و انقلاب به رایگان در اختیار نسل جوان قرار داده اند.

امر به معروف و نهی از منکر، کلید رهایی خرمشهرهای سقوط کرده است

سجاد اقازاده دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی  ضرورت  امر به معروف و نهی از منکر در محیط دانشگاهی را لازم و ضروری دانست و گفت: دانشجویان بعنوان مغز متفکر جامعه، بعنوان کسانی که الگوی جامعه هستند باید در این فضای گمراه کننده بعنوان چراغ راهنما با بصیرت دهی به مردم ،خرمشهر های در بند شیاطین را آزاد و رها کنند.

مسؤولین کشور با بصیرتی عمارگونه مانع سقوط خرمشهر های خود شوند

زهرا رعدی دانشجوی دانشگاه پیام نور خرداد را ماه امتحان و درس پس دادن توصیف کرد و گفت: آزاد سازی خرمشهر در وافع رهایی انسان از قید و بندها و تعلقات دنیایی است،تا زمانیکه انسان به  فطرت پاک ضمیر روشن خود بازنگردد نمی تواند مناطق اشغال شده درونش را رها و ازاد کند.

دانشجوی مکتب عاشورا از نشست و برخواست های اخیر برخی آقازاده ها انتقاد کرد و دیدار اخیر فائزه هاشمی با بهائیان را مصداق بارز اشغال ضمیر یک فرد  دانست و گفت: مسئولین کشور باید با آگاهی و بصیرتی عمارگونه با کنترل رفتار و کردار فرزندانشان مانع سقوط خرمشهر های خود شوند.

وی معتقداست اگر ارزش های دفاع مقدس به درستی به نسل جوان منتقل شود، هیچگاه شاهد بی حرمتی به خون شهدا نخواهیم شد.

برنامه های فاخر فرهنگی برهم زننده نقشه های شوم استکبار است

ابراهیم حیدرزاده مسئول هیئت مکتب الشهدای دانشگاه محقق با بیان اینکه  خرمشهر، در دل همگان جای دارد، تقارن سالروزآزادسازی خرمشهر با نیمه شعبان را به فال نیک گرفت و افزود: ایجاد نشاط اجتماعی و شور به ویژه در بین نسل جوان با برگزاری برنامه های فاخر فرهنگی و مذهبی میسر خواهد شد چرا که ما معتقدیم مناسبت های ملی و مذهبی فرصتی مناسب برای اشاعه فرهنگ ایثار، اسلام و نشاط اجتماعی هستند که به نوبه خود باعث بهم ریختن نقشه های شوم استکبار نیز می شوند.

وی با بیان اینکه ارزش های دفاع مقدس باید به نسل جوان منتقل شود، افزود: مسئولان و فعالان دستگاه های فرهنگی باید به گونه ای برای برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی برنامه ریزی کنند که ما بتوانیم از این فرصت ها در راستای انتقال مفاهیم دفاع مقدس و فرهنگ شهادت به نسل جوان جامعه استفاده کنیم.

کسب عزت و اقتدار برای ایران، مانع سقوط خرمشهر های دیگر است

محمد نوری دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی و از فعالان فرهنگی اردبیل با بیان نقش و اهمیت حماسه خوانی و رشادت رزمندگان اسلام، گفت: پس پیروزی انقلاب اسلامی استراتژی اصلی امریکا و حامیانش این بود که نظام مقدس جمهوری اسلامی از بین برود اما حماسه آفرینی مردم، مانع از این نقشه شوم شد.

فعال فرهنگی اردبیل ناکارآمدی برجام را خاطر نشان کرد و گفت: واردات خودروهای تجملاتی و کالاهای لوکس همراه با سیل ورود وزرا و وکلای کشورهای مختلف در کنار قطع رابطه کشورهای بی حساب و کتابی چون مالدیو و جیبوتی، نتیجه ای نبود که مردم می خواستند.

نوری از مسئولان کشور خواست تا با مطالعه عبرت های تاریخ و مرور حوادث آزاد سازی خرمشهر با عمل به رهنمودهای مقام معظم رهبری ، با کسب عزت و اقتدار برای ایران اسلامی مانع سقوط خرمشهر های دیگری شوند.

وی افزود: سوم خردادماه فرصت مناسب و گران بهایی برای واکاوی و بازشناسی حماسه عظیم ملتی است که با هدایت و حمایت رهبر انقلاب اسلامی و با ایثار و مقاومت رزمندگان غیور میهن اسلامی، شکست ناپذیری و سلطه گری قدرت های جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار است .

 انتهای پیام