کد خبر: 2344 ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱

به همت مدرس دانشگاه آزاد واحد اردبیل

كتاب"سكوت پس از موسيقي" منتشر شد

كتاب "سكوت پس از موسيقي" حاصل چندين سال تلاش و پژوهش جليل ملاجوادي، مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با همکاری انتشارات نگين سبلان منتشر شد.

كتاب"سكوت پس از موسيقي" منتشر شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، جليل ملاجوادي نویسنده، پژوهشگر و مدرس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل از انتشار هفتمین کتاب خود با عنوان  "سكوت پس از موسيقي" خبر داد و گفت:اين كتاب شامل مباحثي در زمینه كنترل و مديريت ذهن با عناوين: شكوه تماشا – صداي خاموش درون- لحظه هاي ناب گم شده – برق و بارقه – شعور فرزند سكوت- فضاي پس از موسيقي بوده و مزيّن به تصاوير بيش از بيست تن از استادان موسيقي و عرفان است.

مدرس دانشگاه آزاد اردبیل به ویژگی های موسیقی و تأثیر آن بر ذهن و روان آدمی اشاره کرد و گفت: شاهکار موسیقی در این است که ما را به سمت سکون و سکوت می کشاند و ما را وارد  فضای ناب الهی می کند.

وی در ادامه سخنان خود به شرح مباحث کتاب "سكوت پس از موسيقي" پرداخت و گفت: خداوند در فضای سکون و سکوت با ما سخن می گوید.

ملاجوادی منظور از سکون و سکوت را علاوه بر سکوت ظاهری زبانی یعنی سکوت ذهنی عنوان کرد و گفت:هر زمان که ذهن از تلاطم و گقتگوهای پنهانی متوقف شد، تازه سخنان خداوند شروع می شود بطوریکه که بزرگان دین دعا کرده اند که خداوندا صدای ذهن مرا خاموش کن تا تنها صدای تو را بشنوم.

ملاجوادی در پایان سخنان خود از انتشار هشتمین کتاب خود با موضوع شرح احوال "سرفراز غزني ستاره شناس، فیزیکدان و روان شناس بزرگ  معاصر  در آینده نزدیک خبرداد.

انتهای پیام/