کد خبر: 2347 ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹

با حضور معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور کشور

سر در دانشگاه پیام نور اردبیل افتتاح شد

سردرب اصلی و ساختمان آموزشی و پژوهشی مرکز اردبیل با حضور کریمی معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور کشور و سرپرستان مراکز و واحدهای استان و جمعی از اعضاء هیات علمی و کارکنان مرکز اردبیل افتتاح شد.

سر در دانشگاه پیام نور اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، پیش از ظهر امروز سردرب اصلی و ساختمان آموزشی و پژوهشی مرکز اردبیل با حضور کریمی معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور کشور و سرپرستان مراکز و واحدهای استان و جمعی از اعضاء هیات علمی و کارکنان مرکز اردبیل افتتاح شد.

کریمی معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور  کشور در حاشیه آیین افتتاح سردرب اصلی و ساختمان آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور اردبیل ضرورت پرداختن به امور پژوهشی و موسسه های رشد و دانش بنیان در دانشگاه پیام نور را خاطر نشان کرد و گفت: سیاست های جدید دانشگاه در این خصوص روشن است.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور استان اردبیل به عنوان یکی از دانشگاههای معین در نظر گرفته شده  است،گفت:  موسسات دانش بنیان پتانسیلی برای رشد و ارتقاء دانشگاه پیام نور استان اردبیل است و انتظار می رود  دانشگاه پیام نور استان اردبیل با اهتمام همه جانبه ای در این خصوص  گام برداشته و با ارائه راهکارهای جدید و شناسایی توانمندیهای مراکز و واحدهای خود، ماموریتهای جدیدی برای برای رسیدن به تعالی و تخقق اقتصاد مقاومتی در نظر بگیرد.

مهرداد محرم زاده رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل در آیین مراسم افتتاحیه سردرب اصلی و ساختمان آموزشی و پژوهشی مرکز اردبیل با بیان اینکه مدیریت دانشگاه پیام نور استان اردبیل یکی از اولویتهای کاری در مرکز اردبیل را عمل به خواسته­ های چندین ساله دانشجویان عنوان کرده کرده است، گفت: ما با ابزارهای مناسب و قانونی سعی کردیم تا به این مطالبه حقیقی و منطقی دانشجویان در قالب طراحی مناسب یک سردرب شایسته، اقدام اساسی را انجام دهیم.

وی افزود: این سر درب که در حقیقت نمودی از جامع بودن مفهوم سازمانی دانشگاهی و حس تعلق خاطر برای دانشجویان، کارکنان و اساتید این دانشگاه به همراه دارد؛ می‌تواند نمود و نشانی از جایگاه و شایستگی این دانشگاه در عرصه تحولات و حرکت‌های موثر و کارآمد در استان باشد.

قاسم زاده مسئول روابط عمومی دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل در حاشیه افتتاح سردرب دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل به خبرنگار ما به مراحل احداث سر درب دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل اشاره کرد و گفت:در گام اول با انتشار فراخوانی فراخوانی طراحی سردرب  مسابقه‌ای را بین دانشجویان و هنرمندان ترتیب دادیم بتوانیم با جمع اوری ایده ها و طرح های خوب به بهترین گزینه ممکن در طراحی سردرب دانشگاه پیام نور اردبیل دست پیدا کنیم.

وی افزود: بعد از طی شدن این مراحل و اخذ مجوزها و موافقت‌های لازم سازمان و شهرداری اردبیل ما با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی نصب و راه‌اندازی این سردرب را با عقد قرارداد 2.5 ماههاواخر سال گذشته آغاز کردیم.

پروژه سردرب دانشگاه پیام نور اردبیل شامل دو معبر ورودی و خروجی خودرویی، ورودی نفررو و سه ساختمان نگهبانی و نظارت است.

انتهای پیام/