کد خبر: 2367 ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹

رنج نامه دانشجویی

لزوم جلوگیری از قبح شکنی‌ها و تهمت دروغ بستن به نظام

بهائیان به دلیل داشتن عقاید شرک آمیزشان و همچنین اقدامات غیر انسانی از طرف مردم مسلمان ایران ترد شدند و این اقدام خانم هاشمی به دلیل قبح شکنی موجب رنجش خاطر مردم شده است.

لزوم جلوگیری از قبح شکنی‌ها و تهمت دروغ بستن به نظام

به گزارش ابصارخبر، امین دشتی مشاور سیاسی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل در یادداشت خود نوشت: دیدار خانم فائزه هاشمی با بهائیان و انتشار عکس‌های این دیدار در روزهای اخیر موجب رنجش خاطر مردم ایران و اعتراضات گسترده آنها شد تا جایی که آقای هاشمی رفسنجانی پدر فائزه هاشمی، به این دیدار واکنش نشان داده و آن را اشتباه قلمداد کردند اما ایشان بجای عذرخواهی از مردم، در جواب این اعتراضات صراحتا با بیان اینکه "نه تنها اقدامش اشتباه نبوده و از آن پشیمان نیست، بلکه نظام به بهائیان ظلم کرده است." بهائیان را دوست خود نامیدند.

بهائیان به دلیل داشتن عقاید شرک آمیزشان و همچنین اقدامات غیر انسانی از طرف مردم مسلمان ایران ترد شدند و این اقدام خانم هاشمی به دلیل قبح شکنی موجب رنجش خاطر مردم شده است.

سران بهائیان که در ابتدا ادعای ارتباط با امام زمان (عج) کرده بودند، بعدها ادعای مهدویت و سپس ادعای پیامبری کرده و به فریب مردم پرداختند، در نهایت کار را به جایی رساندند که ادعای خدایی و ربوبیت کرده و زمین و آسمان را نه ساخته دست توانای خود بلکه آفریده نوک قلم خود خواندند!

بهائیان با انتشار عقاید خرافی خود به گسترش این فرقه ظاله پرداختند، و با گسترش نفوذ خود اقدام به قتل عام مسلمانان بی‌گناه بسیاری در شهرهای مختلف ایران از جمله زنجان، تبریز و یزدکردند.

اقدامات ظالمانه و غیر انسانی آنها و همچنین ریختن خون بیگناهان باعث شد تا امیرکبیر تمام سران این فرقه ظاله را قلع و قمع نماید، اما وارثان و خانواده آنها راه پدرانشان را ادامه داده و تا به امروز این فرقه ظاله را با همان عقاید شرک آمیز هرچند در خفا و پنهانی اما زنده نگه داشته اند.

از جالبترین نکات قابل تأمل در مورد بهائیان می‌توان به حمایت رژیم غاصب اسرائیل از آنها اشاره کرد. به طوری که مرکز تشکیلات بهائیان (به نام بیت‌العدل اعظم) از سال 1963 میلادی تا کنون در دل سرزمین‌های اشغالی (حیفا) زیر نظر یهودیان صهونیست قرار دارد.

از دیگر بهائیان شناخته شده  می‌توان عوامل و مجریان شبکه ماهواره‌ای "من و تو" را نام برد که بخاطر فسادهای اخلاقی و تجاوزات جنسی مکرر به میهمانان و شرکت کنندگان برنامه‌های این شبکه در ذهن مردم جایگاه مناسبی ندارند.

از این رو مراجع عظام تقلید شیعی فتوای نجاست و تحریم پیروان این فرقه ظاله را صادر کرده‌اند تا مردم از آنها فاصله گرفته و کمتر مورد آسیب این فرقه خطرناک قرار گیرند.

اما خانم فائزه هاشمی با ادعای دوستی و دیدار با آنها و همچنین انتشار عکس‌های این دیدار در فضای مجازی با شکستن قبح و دهن‌کجی به فتوای مراجع موجب رنجش خاطر مردم شدند و  با جسارت تمام به نظام جمهوری اسلامی ایران تهمت ظلم در حق این فرقه منحوس زدند.

انتخاب دوست به قدری مهم و حساس هست که پیامبر اسلام (ص) می فرمایند: "آدمی به آئین دوست خود است، پس بنگرید با که دوستی میکنید"  با این تفاضیل خانم فائزه هاشمی با آن سوابق نامناسب قضائی  و کیفری که دارند ادعای دوستی با نه یک پیرو معمولی بلکه با سران این فرقه را دارند.

قوه محترم قضائیه باید پیگیر این مسئله باشد در غیر این صورت این قبح شکنی‌ها و تهمت دروغ بستن به نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد داشت.