سرویس: سیاسی کد خبر: 2402 ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

حفظ اقتدار مجلس و بیکاری جوانان ماندگارترین جمله رهبری بود

نماینده مردم اردبیل در مجلس دهم ماندگارترین و زیباترین جمله رهبری در دیدار با نمایندگان را حفظ ابهت و اقتدار مجلس و خجالت از بیکاری جوانان دانست.

	حفظ اقتدار مجلس و بیکاری جوانان ماندگارترین جمله رهبری بود

به گزارش ابصارخبر، صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری آذرسلام، ماندگارترین و زیباترین کلام رهبری در دیدار اخیر با نمایندگا مجلس دهم را ابهت و حفظ اقتدار مجلس دهم برشمرد و افزود: این نشان می دهد که ایشان به مجلس جایگاه خاص و ویژه ای قائلند.

وی تصریح کرد: ماندگارترین و زیباترین کلام رهبری که تاثر قلبی نمایندگان را نیز به دنبال داشت بحث بیکاری جوانان بود که فرمودند: شخصا و نظام نیز از این بابت خجل است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس دهم نسبت به تقسیم بندی های کمیسیون ها و فراکسیون های مجلس اظهار داشت: تقسیم بندی های صورت گرفته با توجه به تجارب و تخصص نمایندگان خوب و مطلوب ارزیابی می شود. حضور چهره ها در این کمیسیون موثر خواهد بود و مصالح کلان کشور و استان ما مورد توجه جدی خواهد بود.

صدیف بدری با اشاره به حضور نمایندگان در کمسیون های مختلف اظهار کرد: با فراکسیون های سیاسی کاری نداریم و آنچه مشکل حوزه ما را می تواند حل کند به آن سمت خواهیم بود.

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین که با بیشترین اراء مردم در مرحله اول راهی مجلس شده بود، در پاسخ به اینکه شما اکنون در کدام کمیسیون انجام خدمت خواهید کرد افزود: در مدیریت شهری که 70 درصد جمعیت شهری با آن در ارتباط هستند ورود پیدا کرده ام و عضو هیئت رئیسه این کمیسیون شده ام در عین حال جهت ورود و تعیین جایگاهم در کمیسیون عمران مجلس فردا تصمیم گیری خواهد شد.

 

انتهای پیام/