پربازدیدترین ها

کد خبر: 2556 ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۰

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت روز جهانی قدس

کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی از ملت بصیر اردبیل به ویژه دانشگاهیان ارجمند به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت روز جهانی قدس

به گزارش ابصارخبر، کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی با صدور بیانیه ای از ملت بصیر اردبیل به ویژه دانشگاهیان ارجمند به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:امسال در حالی به برگزاری مراسم روز جهانی قدس، این بزرگ میراث پایا و پویای خمینی کبیر، نزدیک می‌شویم که مسلمانان جهان شاهد کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم یمن، سوریه و سایر کشورهای اسلامی در سایه اتحاد شوم جبهه عربی-غربی-عبری و نیز خطر گروه‌های تروریستی-تکفیری برآمده از جهالت دینی است.

 کانون بسیج اساتید دانشگاه محقق اردبیلی با نثار بهترین درودهای خود به‌ مردم مقاوم فلسطین و یمن و ادای احترام به شهدای جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم، جنایت رژیم صهیونیستی، رژیم آل سعود و آل خلیفه در به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع را محکوم کرده و ضمن حمایت از مردم مسلمان فلسطین، یمن و بحرین، همگان را به بزرگداشت روز جهانی قدس و حضوری پرشکوه تر از گذشته در راهپیمایی آن دعوت می نماید. بی شک این حضور معنوی مایه دلگرمی جبهه مقاومت اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام