سرویس: سیاسی کد خبر: 286 ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷

بیانیه 9 تشکل دانشجویی اردبیل در خصوص جنایات آل سعود:

رژیم آل سعود در باتلاق یمن گرفتار خواهد شد

بسیج دانشجویی 9 دانشگاه اردبیل موسوم به حوزه علم الهدی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایان آل سعود پایان بی قید و شرط درگیری ها و آتش بس فوری تحت نظارت شورای امنیت سازمان ملل را خواستار شدند.

رژیم آل سعود در باتلاق یمن گرفتار خواهد شد

به گزارش خبرنگار ابصار نیوز، حامد هاشمی عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: این ماجراجویی خفت بار و سبک سرانه ی عربستان که با پشتیبانی همه جانبه ی  آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و دیگر مزدوران و ایادی آنها صورت می گیرد، نشان دهنده ی عدم درک صحیح از شرایط کنونی منطقه و قدرت طلبی جاهلانه این سران فاسد و خودکامه است.

هاشمی از صدور بیانیه مشترک9 بسیج دانشجویی دانشگاههای استان اردبیل در این خصوص خبر داد و گفت: بسیج دانشجویی دانشگاه های حوزه علم الهدی اردبیل، ضمن محکوم کردن تجاوز عربستان سعودی و متحدان مزدور آن به کشور بی دفاع یمن و حمایت همه جانبه از مردم بی دفاع یمن و انقلاب مردمی صورت گرفته در آن، بر پایان بی قید و شرط درگیری ها و آتش بس فوری تحت نظارت شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکید می نماید و از مجامع بین المللی می خواهد ضمن شکستن سکوت خود، در محکومیت و پایان دادن به این تجاوز ددمنشانه، اقدامات لازم و جدی را انجام دهد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر می باشد:

باسم تعالی

بیانیه بسیج دانشجویی  حوزه علم الهدی اردبیل در محکومیت تجاوز آل سعود به یمن

جهان بار دیگر شاهد تجاوز و خونریزی رژیم آل سعود و مزدوران وابسته به آن ،در حمله به کشورمسلمان، مظلوم و بی دفاع یمن می باشد. این ماجراجویی خفت بار و سبک سرانه ی عربستان که با پشتیبانی همه جانبه ی  آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و دیگر مزدوران و ایادی آنها صورت می گیرد، نشان دهنده ی عدم درک صحیح از شرایط کنونی منطقه و قدرت طلبی جاهلانه این سران فاسد و خودکامه است.

آیا تجربه تلخ تجاوز نظامی امریکا و متحدانش به افغانستان ،عراق و جنگ افروزی در منطقه و فرو رفتن در باتلاق آن کشورها، از ذهن رژیم حاکم بر عربستان  و مزدورانش فراموش شده است؟ بدون شک نتیجه این تجاوز ، چیزی جز افزایش تنش و تشنج در منطقه و ریخته شدن خون مردم مظلوم  و بی گناه نبوده و قطعا منجر به شکست و فرو رفتن آل سعود در باتلاق یمن خواهد شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه های حوزه علم الهدی اردبیل، ضمن محکوم کردن تجاوز عربستان سعودی و متحدان مزدور آن به کشور بی دفاع یمن و حمایت همه جانبه از مردم بی دفاع یمن و انقلاب مردمی صورت گرفته در آن، برپایان بی قید و شرط درگیری ها و آتش بس فوری تحت نظارت شورای امنیت سازمان ملل متحد تاکید می نماید و از مجامع بین المللی می خواهد ضمن شکستن سکوت خود، در محکومیت و پایان دادن به این تجاوز ددمنشانه، اقدامات لازم و جدی را انجام دهد.

امضاءکنندگان:

*بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی اردبیل

*بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بنت الهدی صدر اردبیل

*بسیج دانشجویی دانشکده فنی رازی

* بسیج دانشجویی دانشکده فنی فاطمه (س)

*بسیج دانشجویی موسسه غیرانتفاعی نوین

*بسیج دانشجویی موسسه غیرانتفاعی مقدس اردبیلی

*بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نیر

*بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نمین

*بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور رضی

انتهای خبر/ج