پربازدیدترین ها

کد خبر: 3226 ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸

نماینده ولی فقیه در استان:

مناظره آشکار شدن حقیقت و مبحثی برای تببین ارزش ها است

آیت الله سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان در مراسم اختتامیه مناظره رضوی در مجتمع فدک اردبیل با بیان اینکه مناظره برگرفته از قرآن است و باید اصول و راهکارهای آن نیز به‌ خوبی اجرا شود، تصریح کرد: خداوند در قرآن از اهل کتاب خواسته در مناظرات وجه اشتراکات و رفتار حسنه را بیشتر رعایت کنند.

مناظره  آشکار شدن حقیقت و مبحثی برای تببین ارزش ها است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل در اختتامیه دومین همایش ملی گفتگو و مناظرات رضوی در در مجتمع فدک اردبیل گفت:: مناظرات فاخر امام رضا(ع) تاکنون به طور کامل پرداخت نشده و نیاز است در این خصوص برنامه های گسترده ای اجرا شود.

عاملی نماینده ولی فقیه در استان مناظرات با عالمان دینی و غیردینی را از شاهکارهای امام رضا (ع) دانست  و افزود: مامون به منظور کنار گذاشتن امام رضا (ع) از ولایت مناظره ای را با حضور ۴۰ هزار نفر ترتیب داد که در این مناظره امام با تبحر، ابهت آنها را شکست داد.

آیت الله سید حسن عاملی جشنواره مناظرات رضوی را در راستای معرفی مناظرات امام رضا (ع) به صورت علمی و پژوهشی موثر دانست و افزود: باید بیش از گذشته در این حوزه وارد شویم

امام جمعه اردبیل مناظره را آشکار شدن حقیقت، مبحثی برای تببین ارزش ها، تبادل آرا و آشکار شدن حقیقت برشمرد و خاطرنشان کرد دعوت ادیان مختلف برای مناظره برای همین منظور بوده است.

آیت الله سید حسن عاملی با بیان اینکه  مناظره برگرفته از قرآن است و باید اصول و راهکارهای آن نیز به‌ خوبی اجرا شود، تصریح کرد: خداوند در قرآن از اهل کتاب خواسته در مناظرات وجه اشتراکات و رفتار حسنه را بیشتر رعایت کنند.

انتهای پیام/