کد خبر: 3313 ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۳

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی:

دانشجویان انقلابی، به دشمنان اجازه نفوذ نخواهند داد

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق گفت: دانشجویان پیرو خط امام امروز هم اجازه نخواهند داد دشمن به بهانه های واهی از جمله توافق هسته ای، در کشور انقلابی ما نفوذ کند.

دانشجویان انقلابی، به دشمنان اجازه نفوذ نخواهند داد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، سجاد آقازاده دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در گفتگو با خبرنگار ما در مورد استکبار ستیزی به رویدادهای اتفاق افتاده در 13 ابان اشاره کرد و گفت: با نگاهی به گذشته در می یابیم که فتح لانه جاسوسی با پشتوانه مردمی ممکن شد و در واقع می توان اینطور برداشت کرد که تا وقتی که مردم درصحنه حاضر هستند، انقلاب اسلامی ایران نیز از هرگونه گزند و آسیبی بیمه است.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی در ادامه سخنان به وقایع مهم 13 آبان اشاره کرد و گفت: 13 آبان بعنوان یوم الله و نمادمقاومت و مبارزه ملت ایران با استکبارجهانی است.

آقازاده به  چیستی استکبار ستیزی پرداخت و گفت: استکبار ستیزی یک تعبیر قران است«فاستكبروا فی الارض بغیر حق» آدم مستکبر و دولت مستکبر آن کسانی هستند که قصد مداخله در امور انسانها و ملت های دیگر را دارد که به امور کشورهادیگر دخالت میکنند و خواسته های خود را تحمیل می کنند و به هیچ احد الناسی پاسخگو نیستند در مقابله این جبهه ظالم و استکبار ،گروهی هستند که با استکبار مبارزه می کنند بنابراین مبارزه با استکبار یعنی زیربار زورگویی نرفتن استکبارستیزی یعنی عدم تسلیم در مقابل فشار هاست.

وی افزود: امروز عزت ملت درکشورما ،براثر همین روحیه استکبارستیزی است مبارزه بااستکبارونظام سلطه براساس مبانی قرانی هیچ گاه تعطیل پذیرنیست امروزه امریکا کامل ترین مصداق استکباراست مبارزه بااستکبارجزو مبانی انقلاب وازکارهای اساسی است

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه محقق در ادامه خاطر نشان کرد: 13 آبان نشانگر این است که ملت هوشیار آگاه ایران فریب چرب زبانی های استکبار جهانی که در راس آن آمریکا است را نمی خورد همچنان که دانشجویان به همراه ملت در13آبان 58 آمریکای جهان خوار را  با تسخیرلانه جاسوسی ازکشورمان  بیرون کرده اند.

آقازاده با بیان اینکه  دانشجویان پیرو  خط امام امروز هم اجازه نخواهند داد دشمن به بهانه های واهی از جمله توافق هسته ای، در کشور انقلابی ما نفوذ کند، تصری کرد: ما هر چه در مقابل دشمن مقاومتر و عزتمندتر برخورد کنیم ضعف انها در مقابل ملت هوشیار ایران  نمایان تر می شود و هر چقدر ضعف و سازش از سوی دولت  دشمن را طمع کارتر و جسورتر می کند.

وی افزود: اگر امروز بخواهیم در مقابل مظاهر طاغوت از جمله مستکبران وجهان خواران قیام کنیم ،وظیفه داریم با بینش عمیق و با نگاهی ژروف، مستکبران را شناخته و شئون زندگی خود را در این دنیا به سمت سیر الهی مدیریت کنیم.

انتهای پیام/