کد خبر: 3316 ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲

با حضور خواهر شهید مدافع حرم برگزار شد

همایش نهضت ما زنده ایم در دانشگاه فرهنگیان اردبیل

همایش "نهضت ما زنده ایم" با حضور خواهر شهید مدافع حرم مجتبی مسیب زاده و دانشجو معلّمان پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان اردبیل در این دانشگاه برگزار شد.

همایش نهضت ما زنده ایم در دانشگاه فرهنگیان اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، همایش "نهضت ما زنده ایم" با حضور خواهر شهید مدافع حرم مجتبی مسیب زاده و دانشجو معلّمان پردیس بنت الهدی صدر دانشگاه فرهنگیان اردبیل در این دانشگاه برگزار شد.

قاسم زاده سرپرست پردیس بنت الهدی صدر اردبیل ضمن عرض خیرمقدم به نقش زنان از آغاز اسلام اشاره کرد و گفت: نقش زنان در ابعاد مختلف تاریخ اسلام با حمایت معنوی حضرت خدیجه(س) شروع و با نقش آفرینی حضرت فاطمه(س) تداوم یافت.

وی در ادامه سخنان خود حادثه ی کربلا و روشنگری های حضرت زینب کبری (س) را یادآور شد و گفت: ما زنان با حفظ حجاب و روشنگری و سپردن فرزندان و تربیت آنها برای شهادت وظیفه را به جا می آوریم.

در ادامه برنامه خواهر شهید مدافع حرم مجتبی مسیب زاده با اشاره به  جنگ سوریه و تحولّات منطقه ،نقش دولت سوریه در کمک به جمهوی اسلامی ایران را در هشت سال دفاع مقدّس یادآور شد .

وی تأکید کرد جنگ مدافعان حرم با گروهی است که پوشش دین اسلامی و عوّام فریبی دارند.

مسیب زاده با بیان اینکه خون مدافعان حرم برای حفظ اسلام ریخته شده است، افزود: شهدای مدافعان حرم ادامه دهنده ی راه قیام امام حسین هستند. 

وی تصریح کرد: دشمن سعی در تغییر ایدئولوژی جوانان ما دارد و ما باید با برگزاری نشست های بصیرتی با روشنگری توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام/