پربازدیدترین ها

کد خبر: 3319 ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲

در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد؛

تریبون آزاد دانشجویی با عنوان «چرا مرگ بر آمریکا؟!»

تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «چرا مرگ بر آمریکا؟!» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیل در محوطه این دانشگاه برگزار شد.

تریبون آزاد دانشجویی با عنوان «چرا مرگ بر آمریکا؟!»

به گزارش خبرنگار ابصارخبر, در آستانه  یوم الله 13 آبان تریبون آزاد دانشجویی با موضوع "چرا مرگ بر آمریکا" به همت بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی در محوطه این دانشگاه برگزار شد.

در این تریبون ازاد  دانشجویی که به مدت 2 ساعت به طول انجامید دانشجویان موافق و مخالف حضور در راهپیمایی 13 آبان دیدگاه های خود را مطرح کرده به بیات نکات مورد نظر خود در خصوص چرایی مرگ بر آمریکا پرداختند.

یکی از دانشجویان در این تریبون به بیان خصومت های امریکا در طول تاریخ با ملت ایران پرداخت و گفت: آمریکا به دلیل خوی استکباری خود مستحق شعار مرگ بر آمریکا تا ابد تاریخ است.

یکی دیگر از دانشجویان نیز به مقایسه ژاپن  و آمریکا پرداخت و گفت: شای زمانی ژاپن زیر سلطه امریکا بود ولی تأثیر انقلاب ایران و ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی امروز می بینیم وقتی رئیس جمهور امریکا به این کشور سفر می کند مورد استقبال قرار نگرفته بلکه فرش قرمزی نیز زیر پایش پهن نشد.

وی تصریح کرد: این در حالی است که  تلفن دفتر ریاست جمهور امریکا ساخت ژاپن است.

این دانشجوی فعال فرهنگی، سیاسی دانشگاه محقق ضمن برشمردن دلایل مرگ بر امریکا از تمام دانشجویان خواست تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی 13 آبان نقشه های تفرقه انگیز استکبار را خنثی کنند.

انتهای پیام/