کد خبر: 3336 ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵

نماینده مردم اردبیل در مجلس؛

پارک علم و فن آوری استان نیازمند تخصیص ردیف بودجه مستقل است

محمد فیضی نماینده مردم اردبیل در مجلس با اشاره به مشکلات زیرساختی استان گفت:باید برای حل مشکلات پارک علم و فن آوری استان و رفع مشکلات زیرساختی یک ردیف بودجه مستقل تخصیص داده شود تا به این وسیله بتوان از فرار سرمایه گذاران نیز جلوگیری کرد.

پارک علم و فن آوری استان نیازمند تخصیص ردیف بودجه مستقل است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، محمد فیضی نماینده مردم اردبیل در مجلس در آیین اختتامیه اولین استارتاپ استان  به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: امیدوارم در سال های آینده شاهد به ثمر رسیدن طرح ها و ایده های دانشجویان اردبیلی باشیم بطوریکه  بتوانیم شاهد تبدیل علم به ثروت به معنای واقعی شویم.

فیضی وضعیت اشتغال در کشور و استان را یادآور شد و افزود: کارآفرینی و ایجاد اشتغال باید در اولویت برنامه ریزی های علمی و اقتصادی قرار گیرد و وظیفه مجلس و دولت این است که زیرساخت های لازم را در این زمینه فراهم کند.

وی در ادامه سخنان خود به تلاش و همکاری دولت و مجلس در خصوص اشتغال اشاره کرد و افزود: با تصویب مجلس شورای اسلامی تسهیلات صندوق توسعه ملی از 15 درصد به 11 درصد و در مناطق محروم به 7 درصد رسیده است که طرح های منطبق بر آیین نامه های این صندوق می توانند از آن بهره مند شوند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس با تاکید بر اعتماد مردم به دولت تدبیر و امید، خاطرنشان کرد: توسعه متوازن منطقه در اساس کار دولت قرار دارد و امیدوارم با اعتماد به این دولت امید همچنان زنده نگه داشته شود.

فیضی دغدغه اصلی نمایندگان استان را ایجاد اینترنت پرسرعت در روستاها عنوان کرد و گفت: در آینده نزدیک 746 روستا در استان به اینترنت پرسرعت تجهیز می شوند

وی در پایان سخنان خودبا اشاره به مشکلات زیرساختی استان گفت:باید برای حل مشکلات پارک علم و فن آوری استان و رفع مشکلات زیرساختی یک ردیف بودجه مستقل تخصیص داده شود تا به این وسیله بتوان از فرار سرمایه گذاران نیز جلوگیری کرد.

انتهای پیام/