کد خبر: 3343 ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶

معاون برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اردبیل؛

4 محصول دانش بنیان آماده ورود به بازار صنعتی کشور است

معاون برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اردبیل گفت: 4 محصول دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل آماده ورود به بازار صنعتی کشور است.

4 محصول دانش بنیان آماده ورود به بازار صنعتی کشور است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، محمد روحی عیسی لو معاون برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اردبیل  گفت: 4 محصول دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل آماده ورود به بازار صنعتی کشور است.

معاون برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اردبیل  سیستم فرز دروازه ای cnc ، لیفتراک صنعتی هوشمند، صفحه های خورشیدی و دربهای ضد سرقت کامپوزیتی را 4 محصول دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل عنوان کرد و گفت: تاکنون بیش از پنجاه bp در قالب طرحهای سرمایه گذاری و دانش بنیان در جلسات کمیته دانش بنیان و نیز جلسات سرمایه گذاری استان مورد بررسی قرار گرفته است که در هر دو بخش طرحهای مهمی در حال پیگیری و نتیجه بخشی است.

 

روحی افزود: تولید قطعات صنعتی برای اولین بار در بین دانشگاه های آزاد اسلامی در واحد اردبیل آغاز شده و این حوزه آمادگی دارد انواع دریل های صنعتی را تولید کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اردبیل امروز یکی از منسجم ترین تیم های طراحی و اجرایی برای انواع خط تولید ماشین آلات در حوزه اقتصاد دانش بنیان را فراهم کرده است،خاطر نشان کرد: علاوه بر 3 قرارداد در حال فعالیت، 4 قرارداد با شرکت های تجاری و صنعتی نیز در حال انعقاد است.

انتهای پیام