کد خبر: 3483 ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶

دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می کند؛

مسابقه علمی کاربردی"پنجه های کارامد" در مرکز ذوب آهن اردبیل

مسابقه علمی کاربردی"پنجه های کارامد" با حضور هنرجویان و دانشجویان دانشگاه های استان در مرکز ذوب آهن اردبیل دانشگاه علمی کاربردی اردبیل برگزار می شود.

مسابقه علمی کاربردی"پنجه های کارامد" در مرکز ذوب آهن اردبیل

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، اکبر غاربی معاون فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی استان اردبیل از مسابقه علمی کاربردی"پنجه های کارامد" در مرکز ذوب آهن اردبیل خبرداد و گفتک این مسابقات با حضور هنرجویان و دانشجویان دانشگاه های استان اردبیل 30 اذر در مرکز ذوب آهن اردبیل برگزار می شود.

معاون فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی استان یکی از اولویت‌های اصلی دانشگاه علمی کاربردی استان را تداوم کارگاه‌ها و برنامه‌های مهارت‌آموزی عنوان کرد و گفت: در این راستا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده برگزاری کارگاهها و مسابقات علمی و مهارتی در مراکز دانشگاه‌های علمی کاربردی استان افزایش خواهد یافت.

غاربی گسترش برنامه‌های آموزشی و علمی را از شاخصه‌های دانشگاه علمی کاربردی خواند و گفت: در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.

وی از رشته های جوشکاری، تراشکاری، نقشه کشی تاسیسات ساختمان، نقشه کشی تاسیسات برق و کنترل  و ره اندازی مدارهای قدرت را از جمله بخش های مسابقه علمی کاربردی"پنجه های کارامد" توصیف کرد و گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند تا 20 اذرماه با حضور در  مرکز ذوب آهن اردبیل نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/