پربازدیدترین ها

کد خبر: 3545 ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۶

در جشنواره فعالین برتر علمی و فرهنگی دانشجویان استان؛

خانواده دانشجوی شهید" حسین اسدی" تجلیل شد

خانواده دانشجوی شهید" حسین اسدی"در مراسم اختتامیه جشنواره فعالین برتر علمی، فرهنگی و افسران جنگ نرم دانشجویان استان تجلیل شد.

خانواده دانشجوی شهید" حسین اسدی" تجلیل شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، خانواده دانشجوی شهید"حسین اسدی" در مراسم اختتامیه جشنواره فعالین برتر علمی، فرهنگی و افسران جنگ نرم دانشجویان استان با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) و روسای دانشگاه های اردبیل تجلیل شد.

شهید حسین اسدی 1337/01/10 در روستای نصرآباد مشکین شهر متولد شد و تحت تعالیم عالیه اسلام قرار گرفت. بعد از پایان خدمت سربازی به علت علاقه به شغل معلمی به عنوان معلّم مشغول انجام وظیفه شد و در روستای ارباب کندی و سپس در روستای نقدی به کار معلّمی همت گماشت.

در اوج گیری تظاهرات ضد شاهنشاهی شرکت فعّال داشت بطوریکه در اکثر حرکتهای انقلابی که بر علیه حکومت و نظام شاهنشاهی صورت می گرفت وی در صف اوّل مبارزه بود.

شهید حسین اسدی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و شروع جنگ تحمیلی فعالانه در جبهه ها شرکت کرد بطوریکه بیش از 8 بار بعنوان بسیجی در عملیاتهای مختلف حضور داشت.

بعلت علاقه به تحصیل در رشته معارف اسلامی دانشگاه آزاد اردبیل پذیرفته و مشغول به تحصیل شد و همزمان   بعنوان مسئول نهضت سوادآموزی شبانه روز  به تلاش بی وقفه خود ادامه داد.

 حسین اسدی  در عملیات  کربلای 5 در حالیکه سمت فرماندهی گروهان گردان پیروز لشگر عاشورا را بر عهده داشت به درجه رفیع شهادت نایل امد.

انتهای پیام/