پربازدیدترین ها

کد خبر: 3549 ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷

در مراسم روز دانشجوی در دانشگاه آزاد مطرح شد؛

مدیر دو تابعیتی در نظام جمهوری اسلامی جایگاهی ندارد/ مدیران نجومی بگیر، توانایی تفکر اسلامی و اقدام انقلابی را ندارند

نماینده دانشگاه ‌آزاد در تشکل‌های سیاسی دانشجویی استان ​ با بیان اینکه امروز ما در نظامی زندگی می‌کنیم که استکبار و احزاب کفر در مقابل آن قد علم کرده‌اند،گفت:مدیران نجومی بگیر، توانایی تفکر اسلامی و اقدام انقلابی در برابر تهام دشمنان را ندارند.

 مدیر دو تابعیتی در نظام جمهوری اسلامی جایگاهی ندارد/ مدیران نجومی بگیر، توانایی تفکر اسلامی و اقدام انقلابی را ندارند

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عصر سه شنبه جشن روز دانشجو به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اردبیل با حضور پرشور دانشجویان در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام حمید واحدی زاده مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اردبیل در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیر مقدم و گرامی داشت یاد و خاطر شهدای دانشجو بخصوص شهدای دانشجوی 16 آذر گفت: 

دانشجویان نقش اساسی در توسعه کشور دارند و باید به این دانشجویان بها داده شود.

وی با بیان اینکه فضاهای کرسی‌های آزاداندیشی و آزادی بیان باید برای دانشجویان فراهم شود، گفت: نیاز است در این زمینه دانشجویان نیز اخلاق انتقاد و کرسیهای آزاداندیشی را رعایت کنند تا نتایج این نشستها به مراتب برای توسعه کشور کارساز شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با بیان اینکه متاسفانه هم‌اکنون باتوجه به برخی فضاها دانشجویان دغدغه مشارکت در بخشهای مختلف را احساس نمی‌کنند، خاطر نشان کرد: نیاز است در این زمینه تشکل‌های مختلف برنامه‌های راهبردی و هدفمند انجام دهند تا از ظرفیت دانشجویان به نحو احسن و مطلوب استفاده شود.

واحدی‌زاده بیان کرد: امروزه فضا برای انتقادهای سازنده توسط دانشجویان فراهم است و باید مسئولانی با بررسی راهکارهای مناسب این فضاها را فراهم کرده و به نقدهای سازنده دانشجویان پاسخ داده و آنها را بپذیرند.

محمد روحی عیسی لو نماینده دانشگاه ‌آزاد در تشکل‌های سیاسی دانشجویی استان و معاون برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در ادامه این مراسم به تبیین مسائل روز ایران پرداخت و گفت: لازم است برای بهبود آینده جوانان در مقابل تخلفاتی چون فسادهای مالی باید ایستاد و دست اختلاس گران را کوتاه کرد و اجازه سلطه به چنین افرادی را در کشور اسلامی نداد.

نماینده دانشگاه ‌آزاد در تشکل‌های سیاسی دانشجویی استان با بیان اینکه تمامی این آفت‌ها آینده جوانان را تهدید می‌کند، خاطر نشان کرد: امروز در جبهه‌های حق علیه باطل در دفاع از حرم اهل‌بیت افرادی جان خود را فدا می‌کنند و در مقابل افرادی نیز به بیت‌المال تعدی می‌کنند که این پذیرفتنی نیست.

روحی در ادامه سخنان خود به مشکل پرداخت حقوق و دستمزدها پرداخت و گفت: در جامعه‌ای که حداقل دستمزد ۸۰۰ هزار تومان اعلام شده، مدیری که به اندازه تمامی مدیران یک استان حقوق می‌گیرد دور از انصاف و عدالت است 

وی تصریح کرد: مدیران نجومی بگیر  توانایی تفکر اسلامی و اقدام انقلابی را ندارند .

نماینده دانشگاه ‌آزاد در تشکل‌های سیاسی دانشجویی استان  با بیان اینکه امروز ما در نظامی زندگی می‌کنیم که استکبار و احزاب کفر در مقابل آن قد علم کرده‌اند، افزود:جمهوری اسلامی ایران هیچگاه شروع کننده دشمنی با کشوری نبوده اما استکبار با صدور قطعنامه و تحریم‌های مختلف دشمنی خود را نشان می‌دهد.

 روحی اولین تهدید جامعه اسلامی در چنین فضایی را از دست رفتن اتحاد دانست و گفت: نباید افراد و کشورهایی که به بهانه‌های مختلف دشمنی خود را نشان داده دوست نامید.

وی به دومین تهدید پیش روی جامعه اشاره کرد و گفت: طرح جریاناتی مثل همسویی و غیرهمسویی  و موضوعاتی چون بومی و غیر بومی به هیچ وجه به صلاح کشور نیست و باید برای مبارزه با ترفند های گوناگون دشمنان بیش از هر زمان نیازمند  به همگرایی برسیم.

این مقام مسئول با ابراز تأسف از اینکه برخی مسئولان نیز به تفرقه‌ها دامن می‌زنند، تأکید کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران مدیر دو تابعیتی جایگاهی ندارد و مدیری که از یک سو تابعیت آمریکا و انگلیس داشته و پرچم این کشورها را بوسیده در هر اداره‌ای مشغول به کار باشد خیانت است.

روحی با اشاره به مسئولیت سنگین دانشجویان در این برهه تاریخی افزود: استکبار از دانشجو و دانشگاهیان در هراس است و به دنبال صید نخبگان علمی جامعه است.

وی با بیان اینکه تأکید در چنین فضایی وظیفه و نقش دانشجو جدی و پراهمیت است،گفت: امروز نباید با سرگرم کردن دانشجو به امور فاقد اهمیت حقوق وی را ضایع کرد.

اجرای نمایش طنز نفس نفس، تجلیل برگزیدگان مسابقه کتابخوانی ققنوس فاتح  و قرعه کشی از جمله برنامه های جشن روز دانشجو در دانشگاه ازاد اسلامی واحد اردبیل بود.

انتهای پیام/