پربازدیدترین ها

کد خبر: 3619 ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۷

استاندار اردبیل در دانشگاه آزاد اردبیل:

22 ایده برتر مطرح شده در استارت آپ ویکند اردبیل تجاری سازی می شود

مراسم اختتامیه دومین دوره استارت آپ ویکند دانشگاهی استان اردبیل، با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی و دانشگاهی در دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد.

22 ایده برتر مطرح شده در استارت آپ ویکند اردبیل تجاری سازی می شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، مجید خدابخش استاندار اردبیل در اختتامیه مراسم دومین دوره استارت آپ ویکند دانشگاهی استان اردبیل که در دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد اظهار گفت: 22 ایده برتر برگزیده در دو استارتاپ دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل پس از بررسی مسئولان امر حمایت می شوند تا کار تجاری سازی آنها انجام شود.


خدابخش گفت:ایده پردازان برای پیشبرد ایده های خود میتوانند فرصت را غنیمت بشمارند و با استفاده از این تسهیلات ایده های خود را به مرحله عمل برسانند.

وی با اشاره به این که در حال حاضر بیشتر درخواست های جوانان استان تقاضای استخدام است، گفت: ایجاد پارک علم و فناوری در استان اردبیل یاری دهنده به مراکز رشد و فناوری برای ایجاد زمینه های اشتغال خواهد بود.

استاندار اردبیل افزود: در همین خصوص پارک علم و فناوری استان با پیگیری از وزارت علوم و تحقیقات کشور و واگذاری 10 هکتار زمین با هدف ایجاد، توسعه و حمایت از شرکت های دانش بنیان و تبدیل علم به کارآفرینی و درآمد راه اندازی شد.

خدابخش با اشاره به اختصاص ردیف بودجه به پارک علم وفناوری استان در سال 96 ابراز امیدواری کرد در آینده شاهد تحول و پیشرفت چشمگیر در فعالیت پارک علم وفن آوری استان باشیم.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با وجود مشکلات مالی فراوان، برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد و ایده های برتر 30 هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان به صندوق نوآوری و شکوفایی که تسهیلات ارزان در نظر گرفته است،گفت: این تسهیلات برای هر گونه فعالیت و طرح های داوطلبین اختصاص خواهد یافت.

علی شامل رییس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این مراسم گفت: اگر در دانشگاه های استان فعالیت های علمی و فرهنگی مشاهده می شود بخاطر حمایت همه جانبه استاندار از جامعه علمی می باشد که از این حمایت ها کمال تشکر را داریم

وی افزود:برای موفقیت در اردوی های کارآفرینی فقط نیاز است که ایده پردازان از نگرش خاص افراد خلاق برخوردار باشند تا بتوانند برای برطرف کردن مشکل ها و معضل ها اقدام کنند.


شامل با بیان اینکه کثر اندیشمندان و متفکران بر این باورند که جامعه سالم و توسعه یافته محقق نخواهد شد مگر اینکه کار فرهنگی در آن به وقوع بپیوندد، گفت:مرگ فرهنگی موقعی فرا می رسد که در جامعه تحرکات فرهنگی وجود نداشته باشد.
 وی خاطر نشان کرد: در هر جامعه ای افرادی با فکر و اندیشه خود به عنوان فرهنگسازان کشور خود مطرح بوده اند، ایده پردازان فرهنگی این دوره نیز قطعا فرهنگ سازان کشور خواهند بود.


دومین اردوی استارت آپ ویکند دانشگاهی اردبیل با رویکرد نوآوری فرهنگی و اجتماعی و فناوری اطلاعات و ارتباطات پس از سه روز برنامه متوالی در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، با معرفی سه تیم برتر شرکت کننده به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/