پربازدیدترین ها

کد خبر: 3770 ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱

آثار جشنواره عمار در غزه اکران عمومی شد

نماینده گروه های مقاومت در غزه گفت:جشنواره عمار پیام بیداری ملت ها در برابر جنگ رسانه ای است.

 آثار جشنواره عمار در غزه اکران عمومی شد

به گزارش ابصارخبر به نقل از روابط عمومی جشنواره عمار، اکران منتخب آثار جشنواره مردمی فیلم عمار و سینمای انقلاب اسلامی که از شنبه در غزه آغاز شده است، امروز به کار خود پایان می دهد.

بنابر این گزارش، رسانه های عربی و جریان مقاومت که اقدام به پوشش مراسم افتتاحیه این جشنواره داشتند، نوشتند: این جشنواره در میانه درگیری ها بین محور مقاومت و نیروهای شرور منطقه ای با فیلم های کوتاه و بلند خود حامل پیام های متعددی مبنی بر تقویت ارزش های اسلامی و تاکید بر اصول حقیقت جنگ بین امت اسلامی و اسرائیل بود.

این رسانه ها با اشاره به سخنان ابراهیم ابوشعر مدیر نوشتند: وی در میانه سخنان خود در افتتاحیه از حضور رهبران گروه های فلسطینی از جمله گروه عمل ملی اسلامی، گروه های مقاومت و نمایندگان کمیته های اسرا و خانواده مجاهدان فلسطینی تشکر کرد و حضور آنان را معنی امت واحده و بقای فلسطین به عنوان قطب نمای جهان اسلام و عرب دانست.

ابوشعر گفت: برگزاری این جشنواره با حمایت ایران نشان از حضور و حرکت مداوم ایران در مسیر مقاومت و حمایت از فلسطین است و آنکه فلسطین و غزه با تمام مشکلات در همه محافل و اشکال مقاومت حضور دارد و ایرانی ها با همه مشکلات در نبرد رسانه ای دنیای جدید از فعالیت های مختلف حمایت می کنند.

رسانه های عربی ادامه دادند: در این مراسم همچنین پیام وحید جلیلی مسئول شورای سیاستگذاری قرائت شد که وی در این پیام ضمن ارسال درود به ملت فلسطین و مبارزات این ملت غیور بر این مساله که انرژی ها برای مساله فلسطین و آزادی آن خرج می شود تاکید کرد.

وی تاکید کرده است که فیلم های منتخب جشنواره عمار چیزی جز نشانی مسائل اصلی امت اسلامی و مقاومت آن و گرامیداشت شهدا و جهاد آنان در برابر اشغالگر و هر ظالمی که علیه ملت های مستضعف قیام اقدام می کند نیست؛ ظالمانی که به دنبال تحمیل سیاست استعماری خود و انحراف تلاش ها برای فلسطین هستند.

سخنران اصلی افتتاحیه اکران آثار سینمای انقلاب اسلامی و جشنواره عمار، محی الدین ابودقه نماینده نیروهای صاعقه فلسطین بود که ضمن اعلام تشکر نیروهای مقاومت برای برگزاری این جشنواره گفت: این جشنواره پیام هشیاری و بیداری ملت های منطقه را در سایه جنگ حقیقی و جنگ رسانه ای دارد؛ چه اینکه جنگ امروز جنگ توپخانه ای و موشکی نیست.

وی با ارزشمند خواندن نقش ایران در حمایت از ملت و مساله فلسطین به اسم گروه های مقاومت از برگزار کنندگان این جشنواره خواست تا اینگونه فعالیت ها را گسترش دهند و با تربیت استعدادهای موجود به رشد و تقویت هنر مقاومت کمک کنند.

بنابر گزارش روابط عمومی جشنواره مردمی فیلم عمار، فیلم های شکارچی شنبه، آنتراکت، مورچه و سلیمان، علمک، تنهای تنهای تنها، ولد، بیت، قناری، مشتی اسماعیل، زمین بازی ما، اهل سنت ایران و شکار طبس مجموعه آثار سینمای انقلاب و جشنواره عمار هستند که در طول 3 روز برگزاری جشنواره عمار در فلسطین به روی پرده رفته اند.

انتهای پیام/