پربازدیدترین ها

کد خبر: 402 ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

ارتش ایران صلح‌طلب‌ترین ارتش دنیا/ حمایت شورای امنیت، متجاوزگران یمن را جری‌تر کرده است

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: دشمنان از ترس ارتش و نیروهای مسلح مقتدر ایران جرات ندارند، نگاه چپ به کشورمان بیندازند.

ارتش ایران صلح‌طلب‌ترین ارتش دنیا/ حمایت شورای امنیت، متجاوزگران یمن را جری‌تر کرده است

به گزارش ابصارنیوز به نقل از سبلانه، آیت‌الله سیدحسن عاملی امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در اردبیل، عزت، عظمت و شجاعت حال حاضر کشور را مدیون دلاور‌مرد‌ی‌های نیروهای مسلح دانست که با جان و دل از مرز و بوم کشورمان دفاع کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه ارتش قوی و مقتدر ایران اسلامی یک ارتش صلح‌طلب است، گفت:‌ نیروهای مسلح و ارتش کشورمان تنها از خاک و مرز و بوم کشورمان دفاع می‌کنند و فکر هیچ نوع جنگ‌ستیزی را ندارند.

 

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: اینکه در حال حاضر نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین‌المللی مانور می‌دهد و هیچ کشوری حق تجاوز به این نیروها را ندارد خود افتخار بزرگی است؛ ما باید قدردان امنیت و اقتدار مثال زدنی کشورمان باشیم، چراکه هیچ کشوری به خود اجازه نمی‌دهد که به کشور مقتدر،دارای بنیه نظامی و دستاوردهای علمی تجاوز کند.

 

امام جمعه اردبیل با اشاره به جنایات رخ داده در منطقه خاورمیانه خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام و استکبار جهانی با ایجاد گروه‌های داعش، القاعده، طالبان و النصره در صدد اختلاف افکنی در منطقه  خاورمیانه هستند از این رو لازم است تا ملت با هوشیاری و ارتش با اقتدار نقشه‌های دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کند.

 

امام جمعه اردبیل گفت: سال‌های متوالی است که خون بیش از هزاران بی‌گناه درخاورمیانه ریخته می‌شود و حمایت‌های شورای امنیت نیز بر این جنایات هولناک دامن زده است  به طوری که هم اکنون در یمن  تجاوزگری‌ها ادامه دارد و هیچ  اقدامی برای مذاکره و آتش‌بسی در یمن نمی‌شود و متجاوزگران یمن جری‌تر شده‌اند.

 

عاملی گفت:‌ کشور ایران با درایت‌های مقام معظم رهبری، اقتدار نیروهای مسلح و بصیرت و ولایتمداری مردم به اقتداری دست یافته که تمام استکبار جهانی حتی فکر تعرض و نگاه چب به مرزهای کشور را ندارند.

 

 
 

انتهای پیام/