کد خبر: 428 ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱

با حضور رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور

ابعاد شکست حمله نظامی آمریکا به طبس بررسی می شود

در آستانه سالروز شکست حمله نظامی ایران در طبس بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی واحد اردبیل با برگزاری همایشی ضمن گرامیداشت این روز به بررسی ابعاد بیانیه لوزان و پایداری آمریکا بر سر عهد و پیمانش در در طول تاریخ خواهد پرداخت.

ابعاد شکست حمله نظامی آمریکا به طبس بررسی می شود

ایرج صحرایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اسلامی اردبیل در گفتگو با خبرنگار ابصار نیوز از قطعی شدن سخنرانی محمد ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در این همایش خبرداد و افزود: همایش بررسی ابعاد شکست حمله نظامی آمریکا به طبس به منظور یادآوری دیوار بی اعتمادی ایران به غرب در آستانه نشست های تخصصی مذاکرات 1+5 ، در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل  و همزمان با سالروز این روز خدایی بر گزار می شود.

وی خاطرنشان کرد پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آمریکا تنها به حمله نظامی و ماجرای طبس بسنده نکرد و کاخ سفید با بلوکه کردن دارایی‌های ایران در بانک‌های آمریکا، تحریم اقتصادی و اعلام قطع رابطه سیاسی ، به دشمنی خود ادامه داد و امروز هم علی رغم سابقه بدش در دنیا می خواهد با فریب کاری هایش ایران را به زانو درآورد غافل از آنکه ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با پیروی از اندیشه های ناب دیدبان انقلاب بار دیگر توطئه های اتاق فکر استکبار جهانی را خنثی خواهد کرد.

صحرایی در پایان از عموم دانشجویان و علاقمندان به  بررسی و تحلیل مسائل روز جهت شرکت  در این همایش در روز چهارشنبه مورخه 2/2/94  ساعت 15 در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اردبیل دعوت بعمل آورد.

نشست مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاههای اردبیل در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز از جمله برنامه های یک روزه سفر رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور  به اردبیل عنوان شده است.

انتهای خبر/ج