کد خبر: 431 ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳

در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

ابعاد شکست حمله نظامی آمریکا در طبس بررسی شد

ایرج صحرایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد اردبیل در همایش استکبار ستیزی گفت: ملت ایران در برابر تهدید مرگ فرزند مکتب عاشورا، در برابر تحریم و فشار اقتصادی فرزند رمضان و در برابر تسلیحات نظامی دشمنان مسلح به سلاح ایمان است.

ابعاد شکست حمله نظامی آمریکا در طبس بررسی شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، در این همایش روحی معاون هماهنگی واحد ها و مراکز دانشگاه آزاد در استان ضمن عرض خیر مقدم به بررسی شکست آمریکا در حادثه طبس پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری بنیانگذار کبیرش و با اراده های پولادین جوانانی همچون شما به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: شهدا کسانی  بودند که راه و هدف متعالی را انتخاب کرده بودند و این انتخاب امداد الهی را نیز در پی داشت بطوریکه ارتش از بن تا دندان مسلح کدخدای خود خوانده جهان را توسط شن های بیابان زمین گیر  و از بین برد.

این استاد دانشگاه فرایند های بعد از انقلاب در طول این سی و چند سال را  نشان دهنده قدرت ایران دانست و تأکید کرد: جوانان ما در هر حادثه ای که اسکتبار بخواهد علیه ایران  اسلامی رقم بزند با تمام وجود در صف اول بوده، هست و خواهد ماند، بطوریکه از پدران خود نیز در پاسداری از حریم انقلاب پا فراتر خواهند گذاشت تا این انقلاب به سر منزل واقعی خود برسد.

ایرج صحرایی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تنها شهید حادثه طبس، حضور پدر آخرین شهید استان اردبیل" مهدی مرادی" در این همایش را گرامیداشت و  به ضرورت وجودی بسیج دانشجویی در دانشگاه پرداخت و گفت: شناسایی استعداد های برتر و تقویت آنها برای مقابله با نقشه های شوم استکبار و همچنین زنده نگه داشتن دغدغه های انقلاب و آرمان شهدا در دانشگاه و فرهنگ سازی در این زمینه از اولویت های بسیج دانشجویی است.

وی در ادامه به تشریح عملکرد بسیج دانشجویی دانشگاه در سال 93 پرداخت و گفت: کیفی سازی برنامه ها در کنار حفظ کمیت از جمله اهداف امسال است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ایجاد شبکه سازی در بین بسیج دانشجویی دانشگاههای استان را از دیگر برنامه های خود  در سال جدید خواند و گفت: تبیین فرامین رهبری، رصد تحرکات دشمن و اتخاذ مواضع صریح  با صدور بیانیه ها در موارد خاص از دیگر برنامه های بسیج دانشجویی در سال پیش  رو است.

صحرایی در پایان سخنان خود به استکبار جهانی خاطر نشان شد: ملت بزرگ و شهید پرور ایران اسلامی در برابر تهدید مرگ فرزند مکتب عاشورا و در برابر تحریم و فشار اقتصادی نیز فرزند رمضان و در برابر تسلیحات نظامی پیشرفته تان مسلح به سلاح ایمان است.

در ادامه این مراسم محمد ودود حیدری رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور به سخنرانی پرداخت و گفت: بدبینی ما به آمریکا بدلیل نگاه دقیق به واقعیت های عالم است.

وی تصریح کرد: پایان نزاع 37 ساله جمهوری اسلامی ایران با آمریکا تنها با اضمحلال شیطان بزرگ خاتمه خواهد یافت.

تجلیل از پدر دانشجوی شهید"مهدی مرادی"، فعالین بسیج دانشجویی در ادوار گذشته و قرعه کشی مشهد مقدس از جمله برنامه به اجرا در آمده در این همایش بود.

انتهای خبر/ج