کد خبر: 433 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۳

با حضور رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور

نشست سیاسی مجمع تشکل های دانشجویی استان اردبیل برگزار شد

حیدری در جمع مسئولین تشکلهای دانشجویی اردبیل گفت: شناخت درست مسایل خرد و کلان و انتقال درست حقایق پیرامون آنها به سایر دانشجویان بعد از تحصیل، مهمترین وظیفه شماست.

نشست سیاسی مجمع تشکل های دانشجویی استان اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، محمد ودود حیدری،رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در جمع مسئولین تشکلهای دانشجویی اردبیل در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به بررسی مسائل روز ایران و جهان پرداخت .

حیدری در این نشست، جریان اصلاح طلبی  را مغایر با نگاه آرمانی و انقلابی اصیل که امام تعریف کرد و شهدا انجام دادند دانست و گفت: اصلاح طلبان در نگاه های  متفاوتی در صدد تخفیف این آرمان ها هستند.

وی ادامه داد: یافته نشان می دهد این افراد به دروغ چیزهایی به مردم القا می کنند که واقعیت ندارد و  سپس جهت وجهه مردمی دادن به قضایای مطرح شده پشت مردم پنهان می شوند.

حیدری هدف اصلاح طلبان را قرارگرفتن در شمار 200 کشوری دانست که زیر مجموعه آمریکا هستند و خواری و خفت روزگار می گذرانند  و می خواهند با تخفیف در آرمانهای انقلاب و از مردم مایه می گذاشتن به این هدف خود برسند.

وی با بیان اینکه کسی با اصل معنی اصلاحات که عاقبت به خیری دنیا و آخرت را به دنبال دارد مشکلی ندارد گفت: مصطلح اصلاح طلبان با آن آرمان  فاصله زیادی دارد، در واقع  اصلاح طلبی مد نظر آنها رجعت انقلابیون از مواضع انقلاب است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در بخش دیگری از سخنان خود از مسئولین تشکلهای دانشجویی خواست با مطالعه دقیق حوادث داخلی و خارجی و کسب بصیرت های لازم به وظایف کلان و اسای خود بعد از تحصیل در سطح دانشگاه و بالتبع جامعه عمل کنند.

وی انجام این وظیفه را در دو بعد رشد و ارتقاء درونی و انتقال درست دانسته ها به سایر دانشجویان دانست و  تصریح کرد: دانشجو باید نسبت به همه مسائل پیرامون خود حساس بوده و با کسب بصیرت های لازم صاحب نظر نیز باشد و با اتخاذ  مواضع درست و بموقع در قبال آنها عکس العمل نشان دهد.

حیدری با بیان اینکه تحولات با سرعت نور رو به جلو حرکت میکند افزود: هرکدام از شما  باید عنصر فعالی باشید که  بتوانید با پیگیری های ویژه مسائل منطقه ،حداقل در محیط پیرامونی خودتان  یعنی دانشگاه و خانواده تأثیرگذار باشید.

رئیس سازمان بسیج دانشجوی کشور با اشاره به حوادث گفت: انصار اله  عاشق امام و رهبری هستند و رهبرشان را آقای ما می دانند.

 وی ادامه داد: سعودی ها فکر می کردند با تشکیل ائتلاف بزرگ عربی و حمله به یمن می توانند جلوی نفوذ انقلاب ایران در منطقه را گرفته و در اصطلاع بازوی ایران را قطع کنند ولی قضایا با نصرت های الهی برعکس شد و حوثی ها  که درصدد برگرداندن مناطق از دست داده خود بودند به این بهانه توانستند کل یمن را تصرف کنند.

حیدری از دانشجویان خواست تا علاوه بر اشراف بر بیانات رهبر انقلاب به تحلیل موضوع بپردازند تا راهبردهای فرمانده را درک کرده و به آن عمل کنند.

وی  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ، حمله سعودی ها به یمن را مثل حمله اسرائیل به غزه  توصیف کرد و گفت: راهبرد ها گفته شده است. حال نوبت شماست که هر وسیله ای ( با حرف درست، قلم بدست بودن ، اجرای برنامه های روشنگری و ...) این راهبرد را عملیاتی کنید.

رییس سازمان بسیج دانشجویی کشور فعالیت های تشکیلاتی دانشجویی در راستای انقلاب را تمرین برای کار انقلابی کردن دانست و گفت: اگر غیر از این نگاه کنید باختید.

حیدری به مسئولین تشکل های دانشجوی توصیه کرد تا با حفظ انسجام و هماهنگی درون تشکیلاتی و حرکت رو به جلو با برنامه ریزی های دقیق علاوه بر نشان دادن پویایی در دانشگاه بتوانید در محیط هم تاثیرگذار باشید..

انتهای خبر/ج