پربازدیدترین ها

کد خبر: 4490 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۵

به همت تعلیم و تربیت بسیج دانشجویی استان؛

آزمون ورودی دوره آموزشی "خط امام" در دانشگاه های استان برگزار شد

آزمون ورودی دوره آموزشی "خط امام" ویژه دوره های آموزشی طرح ولایت کشوری و استانی و همچنین دوره شهید چمران بطور همزمان در دانشگاه های استان برگزار شد.

آزمون ورودی دوره آموزشی "خط امام" در دانشگاه های استان برگزار شد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، ایرج صحرایی مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی اردبیل از برگزاری آزمون کتبی ورودی دوره آموزشی خط امام(ره) در روز جمعه 15 اردیبهشت، بطور همزمان در دانشگاههای استان خبرداد و گفت: قبول شدگان این مرحله پس از موفقیت در مصاحبه مجوز شرکت در دوره آموزشی "خط امام" متشکل از دوره های طرح ولایت کشوری و استانی و همچنین دوره آموزشی شهید چمران را که در تابستان سالجاری برگزار خواهد شد را بدست خواهند آورد.

وی هدف از اجرای این دوره را تربیت نیروی همطراز انقلاب اسلامی و مدیران موفق در آینده کشور دانست و گفت: قبلا این دوره با نام طرح ولایت هر سال در دو سطح استانی و کشوری برگزار می شد.

صحرایی افزود: از سال گذشته با تغییرات محتوایی در این دوره آموزشی و غنی تر شده محتوا و استفاده از اساتید مجرب کشوری این دوره ها با نام "خط امام" برگزار می شود.

مسئول تربیت و آموزش بسیج دانشجویی استان اردبیل به نحوه برگزاری این دوره آموزشی اشاره کرد و گفت:این دوره همه ساله در دو سطح عالی(نخبگان بسیج دانشجویی بصورت کشوری) و متوسط (ویژه مراکز استانی) برگزار می شود.

آزمون کتبی دوره های آموزشی خط امام پیش از ظهر امروز در اردبیل به ترتیب در دانشگاههای آزاد اسلامی ویژه برادران و پیام نور مرکز اردبیل برای خواهران برگزار شد.

انتهای خبر/