پربازدیدترین ها

کد خبر: 4574 ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷

توسط انجمن اسلامی دانشجویان انجام گرفت:

اکران "مستند فروشنده" در دانشگاه محقق اردبیلی

"مستند جنجالی فروشنده" در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توسط انجمن اسلامی دانشجویان درسلن شهید خودسیانی دانشگاه محقق اردبیلی اکران شد.

اکران "مستند فروشنده" در دانشگاه محقق اردبیلی

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، "مستند جنجالی فروشنده" با نگاه نقادانه و افشاگرانه، ناگفته هایی از پشت صحنه تحولات سیاسی و اقتصادی ایران بویژه بحث تحریم ها و برجام در دولت یازدهم را کانون توجه خود قرار داده بود.

مستند «فروشنده» دارای افشاگری های زیادی است و این افشاگری ها معمولا از نوعی است که بسیاری از مردم دسترسی به آن ندارند. مستندهای سیاسی از جمله نیازهای کشور هستند و ما نیاز بیشتری برای تولید این نوع مستندها داریم و معتقدم باید فیلم مستند - سینمایی که معمولا ماندگارتر است بیشتر تولید شود.

این فیلم سعی کرده رخدادهایی که در سیاست خارجی و اقتصاد کشور در چهار سال گذشته رخ داده را خیلی شفاف، صریح و مستدل مورد نقد و بررسی جدی قرار دهد و در حقیقت ورودیه این مستند از مناظرات سال 92 کاندیداهای ریاست جمهوری آغاز شده و وعده‌های مختلفی که درباره تحریم‌ها و رفع آنها و مشکلات اقتصادی به مردم داده شده مرور می شود.

 

حواشی اکران مستند فروشنده در دانشگاه محقق اردبیلی

http://s9.picofile.com/file/8295149726/photo_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7_%DB%B0%DB%B5_%DB%B1%DB%B6_%DB%B0%DB%B7_%DB%B5%DB%B7_%DB%B4%DB%B9.jpg

http://s8.picofile.com/file/8295149750/photo_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7_%DB%B0%DB%B5_%DB%B1%DB%B6_%DB%B1%DB%B3_%DB%B4%DB%B2_%DB%B4%DB%B0.jpg

علیرضا پاریابی دبیر سابق انجمن اسلامی دانشجویان پیش از اکران این مستند با بیان اینکه جهت  اخذ مجوز اکران مستند فروشنده زحمات زیادی کشیده شد، از برخی افراد سودجو و منفعت طلب که تحمل انتقاد را هم ندارند انتقاد کرد و گفت: پاره کرده  بنر و پوستر های تبلیغاتی این فیلم  دور از شأن،ادب و تفکر دانشجویی است.