پربازدیدترین ها

کد خبر: 5008 ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷

در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل مطرح شد؛

هتک حرمت ارزش های مسلمانان فلسطینی، حکایت از سست بنیانی رژیم مجعول است

در این بیانیه آمده است: اعمال محدودیت های بی سابقه برای نمازگزاران و جلوگیری از برپایی نماز جمعه و به خاک و خون کشیدن نمازگزاران، حکایت از عزم جدی این رژیم جعلی برای هتک حرمت ارزش های اصیل مسلمانان فلسطینی دارد.

هتک حرمت ارزش های مسلمانان فلسطینی، حکایت از سست بنیانی رژیم مجعول است

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل با صدور بیانیه ای جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است:به دنبال عملیات شهادت طلبانه ی تعدادی از جوانان مظلوم و بی دفاع فلسطینی در دفاع از هویت، استقلال و تمامیت ارضی خود در14 جولای، رژیم غاصب صهیونیستی در سایه ی حمایت های همه جانبه ی آمریکا و دولت های مرتجع عربی، اقدام به محدودیت،سرکوب و فشار مضاعف بر ملت فلسطین نموده و عرصه را بر مردم مظلوم این سرزمین، بیش از پیش تنگ نموده است.

این بیانیه می افزاید: تخریب قسمت هایی از مسجدالاقصی که نماد وحدت مردم فلسطین در راه مبارزه با اشغالگران صهیونیست می باشد، نشانگر اوج ددمنشی و خوی استکباری این رژیم کودک کش و ظالم می باشد. در عین حال اعمال محدودیت های بی سابقه برای نمازگزاران و جلوگیری از برپایی نماز جمعه و به خاک و خون کشیدن نمازگزاران، حکایت از عزم جدی این رژیم جعلی برای هتک حرمت ارزش های اصیل مسلمانان فلسطینی دارد.

بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در ادامه بیانیه خود ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و تخریب مسجد الاقصی و حمایت از آرمان های مقدس مردم مظلوم فلسطین تا رهایی کامل قدس شریف، می افزاید:

دنباله روی از سیاست های شکست خورده ی آمریکا و ایادی آن، برای رژیم صهیونیستی که در حال حاضر پایه های حکومت خود را بیش از پیش سست و لرزان می بیند،نتیجه ای جز اضمحلال نابودی قطعی این رژیم مجعول را در پی نخواهد داشت.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل تداوم انتفاصه ی مردم فلسطین و جوانان شجاع آن سرزمین را موجب استیصال و درماندگی صهیونیست ها دانسته و می افزاد: این انتفاضه باید مورد حمایت کشورهای مسلمان در اقصی نقاط جهان قرار گیرد.

این بیانیه سکوت ننگین کشورهای مدعی آزادی و حقوق بشر در قبال این گونه جنایت ها و اقدامات ایذایی رژیم اشغالگر قدس و همراهی کشورهای مسلمان عربی منطقه با آن ها جای بسی تأسف دانسته و اعلام داشت: از دولت و دستگاه دیپلماسی کشور انتظار می رود با اتخاذ دیپلماسی هوشمندانه و رایزنی با کشورهای مسلمان و کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی، برای محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در مجامع بین المللی، نهایت تلاش خود را به کارگیرند.

امضاء کنندگان بیانیه:

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی اردبیل

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان بنت الهدی صدر اردبیل

بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی فرهنگیان آزادگان نیر

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد نمین

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد نیر

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد رضی

بسیج دانشجویی آموزشکده فنی رازی اردبیل

بسیج دانشجویی آموزشکده فنی فاطمه (س) اردبیل

بسیج دانشجویی موسسه غیرانتفاعی نوین اردبیل

بسیج دانشجویی موسسه غیرانتفاعی مقدس اردبیلی

بسیج دانشجویی مرکز علمی -کاربردی جهاد کشاورزی اردبیل

بسیج دانشجویی دانشکده فناوری های نوین نمین

انتهای پیام/