پربازدیدترین ها

کد خبر: 5267 ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳

توسط دانشجویان جهادگر انجام گرفت؛

احداث سرویس بهداشتی و حمام خانه محروم در روستای مقصودلو پارس باد

دانشجویان جهادگر دانشگاه های پارس آباد با حضور در روستای مقصودلو سلفی این شهرستان اقدام به احداث سرویس بهداشتی و حمام خانه محروم کردند.

احداث سرویس بهداشتی و حمام خانه محروم در روستای مقصودلو  پارس باد

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، حسن بحری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های پارس آباد از احداث سرویس بهداشتی، حمام  و حصارکشی خانه محروم توسط دانشجویان جهادگر شهرستان پارس آباد در روستای مقصودلو سلفی این شهرستان خبرداد و گفت:20 نفر از دانشجویان جهادگر بصورت چرخشی با حضور در این روستا به کار خداپسندنه مشغول هستند.

وی در ادامه سخنان خود به تشریح اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شهرستان پارس آباد پرداخت و گفت:گروه جهادی بسیج دانشجویی شهرستان پارس آباد متشکل از 120 دانشجوی برادر و خواهر از دانشگاه هاي پيام نور و آزاد اسلامي هستند که از 20 شهريور ماه در روستاهاي پيريواتلو، مقصودلو سفلي و مقصودلو وسطي از توابع شهرستان پارس آباد مستقر و تا 29 شهريور ماه جاري نيز مشغول خدمت رساني در اين روستاها  هستند.

بحری گفت:اردوهای جهادی بسيج دانشجويي شهرستان پارس آباد در دو بخش حوزه عمرانی به ساخت حمام، سرويس بهداشتي و حصار كشي حياط و در حوزه فرهنگی به برنامه های فرهنگی و آموزشی از قبیل نماز، احکام، گلدوزي، حفظ قرآن و کتابهای درسی به مردم محروم روستا خدمات ارائه مي دهند.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان پارس آباد با اشاره به زمینه‌ فعالیت اردوها، گفت: هدف از اردوهای جهادی خودسازی دانشجویان و کمک به محرومان است.

انتهای پیام/