پربازدیدترین ها

کد خبر: 5497 ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق خبرداد؛

راهیابی ششمین دانشجوی دانشگاه محقق به مسابقات ملی قرآن و عترت

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق از راهیابی ششمین دانشجوی این دانشگاه به سی و دومین جشنوراه قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور خبر داد و گفت: فریبا ازهری در رشته نقاشی این جشنواره شرکت کرده است.

راهیابی ششمین دانشجوی دانشگاه محقق به مسابقات ملی قرآن و عترت

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، عباس فنی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی از راهیابی ششمین دانشجوی این دانشگاه به  سی و دومین جشنوراه قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور خبر داد و گفت: فریبا ازهری دانشجوی دانشگاه محقق توانست پس از کسب امتیازات لازم در رشته نقاشی جواز حضور در مرحله پایانی این جشنواره را کسب کند.

وی افزود: پیش از این 5 دانشجوی این دانشگاه،مرضیه شهیدی، جعفر دیوانبگی، آرش سلیملر، زهرا زایر و محمد مافی در رشته های شعر، نرم افزار، وبلاگ نویسی، پرسمان معارفی و حفظ موضوعی تونسته بودند به مرحله پایانی جشنواره ملی قرآن راه یابند.
 سی و دومین جشنواره ملی قرآن و عترت با حضور برگزیدگان مراحل سراسری وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه ‌های پیام نور، فنی و حرفه ‌ای، علمی کاربردی، آزاد اسلامی، علوم و معارف قرآنی و فرهنگیان در تاریخ ۶ تا ۸ آذر ماه به میزبانی وزارت بهداشت در حوزه هنری شهر تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/