پربازدیدترین ها

کد خبر: 5669 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۹/۱۴

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی؛

هفته وحدت بهترین فرصت برای معرفی اسلام واقعی به جهانیان است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان با اشاره به سالروز نامه تاریخی رهبر انقلاب به جوانان غرب گفت: هفته وحدت بهترین فرصت برای معرفی اسلام واقعی به جهانیان است.

هفته وحدت بهترین فرصت برای معرفی اسلام واقعی به جهانیان است

حجت الاسلام عزیز عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان در گفتگو با ابصارخبر ضمن گرامیداشت هفته وحدت سالروز ارسال نامه تاریخی دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان غرب را یادآور شد و گفت: همانگونه که رهبر انقلاب با نامه هوشمندانه خود به جوانان غرب ماهیت پلید گروه های تکفیری را افشا کردند و باعث در هم شکسته شدن داعش در غرب شدند، دانشمندان و نخبگان کشور نیز با الهام از این نامه باید از فرصت هفته وحدت جهت معرفی اسلام ناب محمدی به جهانیان استفاده کنند.

عابدی  با بیان اینکه نامه رهبر انقلاب به جوانان غرب، باعث تحولات بزرگ در افکار و اندیشه جوانان شد، گفت: 8 اذرماه  سالگرد صدور نامه دوم رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای به جوانان غربی است که باعث تحولات بزرگ در افکار و اندیشه جوانان و عالمان دنیا بویژه مسلمانان شد که امروز شاهد منفعل شدن تجددگرایان هستیم و نمونه  بارز آن منفعل شدن  فضای رسانه ای داعش است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب وقتی که در این نامه به تروریست(درد مشترک) اشاره فرمودند؛ لزوم برخورد جدی با مبانی فکری این جریان بر همه ی اندیشمندان بویژه جوانان روشنفکر یک امر ضروری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی در ادامه سخنان خود گفت: نامه مقام معظم رهبری توانست ارتباط بسیار موثر آن هم بطور مستقیم  با جوانان و مردم غرب را ایجاد کند چونکه داعش از اسلام یک وجه خشن ارائه داده بود و این نامه ها و پیام ها اسلام داعشی که در حقیقت نوعی دیگر از اسلام آمریکایی بود را به چالش کشانید و جوانان را به طرف اسلام حقیقی سوق داد.

وی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: فاصله گرفتن  مردم از داعش حاصل تلاش های مقام معظم رهبری بوده است و با عنایت بر اینکه سالروز ایام ارسال نامه مقام معظم رهبری به جوانان دنیا همزمان با هفته وحدت شده است باید اندیشمندان و نخبگان  از این فرصت نهایت استفاده را بکنند تا اسلام واقعی را به دنیا معرفی گردد.

انتهای پیام/