کد خبر: 588 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۲

توکل بر خدا و پایداری و استقامت

کلید حل مشکلات کشور است

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اردبیل در آستانه سالروز فتح خرمشهر با صدور بیانیه ای کلید حل مشکلات اقتصادی کشور و رفع تحریم های ظالمانه را همچون فتح خرمشهر در مقاومت و ایستادگی برابر زیاده خواهی های دشمنان دانست.

کلید حل مشکلات کشور است

       به گزارش ابصارنیوز، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای اردبیل با صدور بیانیه ای به مناسبت گرامیداشت این روز ماندگار (حماسه فتح خرمشهر) ضمن پیمان مجدد با آرمان های اصیل انقلاب و تبعیّت محض از فرامین ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدّ ظلّه)تصریح کرد: امروز نیز تنها راه پیروزی در برابر زیاده خواهی های دشمنان علی الخصوص در موضوع «حقّ مسلّم هسته ای » به جز سلاح اخلاص ، ایمان ، توکل و ایثار و مقاومت چیز دیگری نمی تواند باشد.

     در بخشی از بیانیه آمده است: در سوم خرداد 1361 برگ زرّین دیگری در صفحات تاریخ ایران اسلامی رقم خورد ، واقعه ای که نشان داد سلاح ایمان ، مقاومت و پایداری ، فداکاری و گذشت بر هر سلاح مادی ساخت بشری می تواند فائق آید و نشان از تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی حق بر باطل و غلبه لشکر مخلص خدا  بر دشمنان بی شمار و تا بن دندان مسلح بر خوردار از قدرت پوشالین نظامی ، سیاسی، اقتصادی و تجهیزات پیشرفته روز است.

    این بیانیه می افزاید: سوم خرداد روزی بود که رزمندگان اسلام شعله های خام تجاوز و اشغال را با اراده های پولادین و الهی خود خاموش کردند. به همین خاطر امروز خرمشهر سمبل و نماد مقاومت و ایستادگی در مقابل تجاوز و زیاده خواهی دشمنان است.

    در ادامه این بیانیه آمده است: اینک پس از گذشت 33 سال از حماسه فتح خرمشهر و سال ها از پایان دفاع مقدس، هنوز خاطره آن پیروزی ها در کام ملّت ایران شیرین و سازنده  و برای دشمنان نظام اسلامی مایه تاسّف و نومیدی است . قطعاً تاسّی از مقاومت، فداکاری ، پایداری و توکّل بر خداوند متعال رزمندگان در آن روز، امروز نیز می تواند چراغ راه بوده و نقشه شوم دشمنان ملّت ایران و نظام اسلامی را  در تهاجم همه جانبه اقتصادی علی الخصوص اعمال تحریم های ظالمانه با شکست مواجه سازد.

   در پایان این بیانیه  با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری تصریح شده است: « کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست بلکه در داخل کشور است و می توان با تقویت تولیدات داخلی، ستون فقرات مشکلات کشور را حل کرد.»

 

متن کامل این بیانیه

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه های استان اردبیل در خصوص سالروز  آزاد سازی خرمشهر

                                         « خرمشهر را خدا آزاد کرد - امام خمینی(ره) » 

در سوم خرداد 1361 برگ زرّین دیگری در صفحات تاریخ ایران اسلامی رقم خورد ، واقعه ای که نشان داد سلاح ایمان ، مقاومت و پایداری ، فداکاری و گذشت بر هر سلاح مادی ساخت بشری می تواند فائق آید و نشان از تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی حق بر باطل و غلبه لشکر مخلص خدا  بر دشمنان بی شمار و تا بن دندان مسلح بر خوردار از قدرت پوشالین نظامی ، سیاسی، اقتصادی و تجهیزات پیشرفته روز است.

سوم خرداد روزی بود که رزمندگان اسلام شعله های خام تجاوز و اشغال را با اراده های پولادین و الهی خود خاموش کردند. به همین خاطر امروز خرمشهر سمبل و نماد مقاومت و ایستادگی در مقابل تجاوز و زیاده خواهی دشمنان است.

اینک پس از گذشت 33 سال از حماسه فتح خرمشهر و سال ها از پایان دفاع مقدس، هنوز خاطره آن پیروزی ها در کام ملّت ایران شیرین و سازنده  و برای دشمنان نظام اسلامی مایه تاسّف و نومیدی است . قطعاً تاسّی از مقاومت، فداکاری ، پایداری و توکّل بر خداوند متعال رزمندگان در آن روز، امروز نیز می تواند چراغ راه بوده و نقشه شوم دشمنان ملّت ایران و نظام اسلامی را  در تهاجم همه جانبه اقتصادی علی الخصوص اعمال تحریم های ظالمانه با شکست مواجه سازد.

بسیج دانشجویی استان اردبیل با گرامیداشت این روز ماندگار و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ضمن پیمان مجدد با آرمان های اصیل انقلاب و تبعیّت محض از فرامین ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدّ ظلّه العالی) اعلام می دارد که امروز نیز تنها راه پیروزی در برابر زیاده خواهی های دشمنان علی الخصوص در موضوع «حقّ مسلّم هسته ای » به جز سلاح اخلاص ، ایمان ، توکل و ایثار و مقاومت چیز دیگری نمی تواند باشد.

حسن ختام این بیانیه برای رسیدن به فتحی دیگر این کلام گهر بار رهبر معظم انقلاب است که فرمودند: « کلید حل مشکلات اقتصادی در لوزان و ژنو و نیویورک نیست ، در داخل کشور است ..... تقویت تولید داخلی ستون فقرات حل مشکلات کشور است.»

                                                   یاد شهیدان گرامی و راهشان پر رهرو باد

والسلام و علیکم و رحمه ا... و برکاته

شورای تبیین مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه های استان اردبيل

 2/3/94 

انتهای خبر / ج