کد خبر: 590 ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۳

به مناسبت روز جانباز صورت گرفت

دیدار مسئولین دانشگاه محقق اردبیلی با علی رحیم زاده

سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی عصر امروز همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام به همراه مسئول نهاد رهبری در دانشگاه و جمعی از مسئولین با حضور در منزل علی رحیم زاده،ایثارگر 70 درصد از وی تجلیل بعمل آوردند.

دیدار مسئولین دانشگاه محقق اردبیلی با علی رحیم زاده

به گزارش خبرنگار ابصارنیوز، گودرز صادقی سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی به مناسبت روز جانباز همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام  و آزادسازی خرمشهر به همراه مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و مسئول بسیج دانشجویی استان و جمعی دیگر از مسئولین با حضور در منزل علی رحیم زاده از ایثارگران دوران دفاع مقدس و جانباز 70 درصد از وی تجلیل بعمل آوردند.

در اين ديدار صادقی به خاطراتش از دوران جنگ اشاره کرد و گفت: همسران ايثارگران دارای مقام ارجمندی نزد خداوند هستند چونکه هم در زمان جنگ، رنج دوری از همسر را تحمل کرده اند و هم بعد از جنگ وظيفه پرستاری از يادگاران 8 سال دفاع مقدس را بر عهده دارند.

در ادامه حجه الاسلام والمسلمين مدبر مسئول نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبريک ولادت با سعادت باب الحوائج ابوالفضل العباس و روز جانباز، ازجانبازان به عنوان نشانه ايثار و فداکاری ياد کرد و گفت: جانبازان ، شهدای زنده هستند 

علی رحیم زاده از ایثارگران قطع نخاعی می باشد که در عملیات کربلای 8 در منطقه عملیاتی شلمچه به فیض جانبازی نائل امد.

وی بعد از پایان جنگ تحمیلی علی رغم مشکلات فراوان جسمی ناشی از جنگ به تحصیل خود ادامه داد  و بعد از اخذ دیپلم هم اکنون در رشته حسابداری به تحصیا مشغول می باشد.

رحیم زاده در رشته ورزشی تنیس روی میز نیز از جمله  قهرمانان کشوری  است.

عملیات کربلای 8

عمليات‌ كربلاي ۸ در تاريخ 1366/1/18 با رمز مبارك يا صاحب‌ الزمان‌(عج‌) و با هدف‌ انهدام‌ نيروهاي‌ دشمن‌ و تحكيم‌ مواضع‌ بدست‌ آمده‌ در عمليات‌ كربلاي ۵ به‌ مدت‌ پنج‌ روز در منطقه‌ عملياتي شرق‌ بصره‌ توسط رزمندگان‌ اسلام‌ در نيروي‌ زميني سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامي بوقوع‌ پیوست.

انتهای خبر