پربازدیدترین ها

کد خبر: 6337 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۳

برای اولین بار در استان صورت گرفت؛

برگزاری‌ انتخابات‌ شورای‌ صنفی‌ در دانشگاه علوم‌‌ پزشکی‌

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از برگزاری انتخابات شورای صنفی دانشجویان این دانشگاه خبرداد و گفت: این انتخابات برای اولین بار در سطح استان به صورت الکترونیکی برگزار شد.

برگزاری‌ انتخابات‌ شورای‌ صنفی‌ در دانشگاه علوم‌‌ پزشکی‌

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، بهروز دادخواه معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری انتخابات شورای صنفی این دانشگاه به صورت الکترونیکی خبرداد و گفت: شورای صنفی یکی از بازوان پرتوان حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی است که در مدیریت و هدایت امور رفاهی و خدماتی به دانشجویان خدمات ارزشمندی ارائه می‌دهد، بنابراین حضور و شرکت حداکثری دانشجویان در این انتخابات برای معاونت فرهنگی و دانشجویی از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است.

وی افزود:در همین راستا معاونت فرهنگی و دانشجویی به همت و تشریک دبیر شورای صنفی آقای عابدی اصل این انتخابات را برای اولین بار به صورت الکترونیکی در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزارکردند.

دادخواه در ادامه سخنان خود به مزایای انتخابات الکترونیکی اشاره کرد و گفت: برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی سبب شرکت حداکثری دانشجویان (بالای ۶۰٪) شده و هیچ اعتراضی در خصوص نتیجه و یا روند این انتخابات چه از طرف دانشجویان و چه از طرف کاندیداهای شورای صنفی ثبت نشده که این نشانگر سلامت٬ صحت و دقت برگزاری این انتخابات به صورت الکترونیکی است.

وی اظهار امیدواری کرد: در آینده برنامه‌هایی در جهت برگزاری انتخابات انجمن‌های علمی٬ تشکل‌ها و کانون‌ها از طریق الکترونیکی داریم که صحت٬ دقت و سرعت انجام انتخابات را ارتقاء خواهد داد.

انتهای پیام/