پربازدیدترین ها

کد خبر: 6590 ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰

معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خبرداد؛

وضعیت حجاب بیمارستان امام اردبیل پایش می شود

اعضای کمیته عفاف و حجاب دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با حضور در جمع مسئولین بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل به بررسی نقاط قوت و آسیب های احتمالی عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر آن مرکز آموزشی درمانی پرداختند.

وضعیت حجاب بیمارستان امام اردبیل پایش می شود

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، ظهر امروز اعضای کمیته عفاف و حجاب دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با حضور در جمع مسئولین بیمارستان امام خمینی (ره) اردبیل به بررسی نقاط قوت و آسیب های احتمالی عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر آن مرکز آموزشی درمانی پرداختند.

 

 فرزانه رییس بیمارستان امام خمینی و دبیر کمیته عفافا و حجاب این بیمارستان ضمن عرض خیر مقدم به ارائه گزارش فعالیت های انجام گرفته پرداخت.

حجت الاسلام حمید واحدیزاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در ادامه این نشست به نقش مهم اساتید و متخصصین در گسترش فرهنگ حجاب و عفاف و ضرورت توجه خاص به اورژانش و استفاده از ظرفیت روحانیون مستقر در گسترش معروفات اشاره کرد و گفت: همه باید در هرجایی که خدمت می کنیم نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر جدی عمل کنیم.

دادخواه معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه نیز به رتبه بالای بیمارستان امام خمینی در اجرای طرح انطباق و اجرای برنامه های فرهنگی متنوع اشاره و خواستار برگزاری کارگاه های آموزش ارتباط بین فردی  و اردوها و برنامه های تفریحی برای کاستن از فشارکاری پرسنل پرستاری شدند. 

در ادامه  اعضای جلسه نظرات خود در خصوص بکارگیری روانشناس برای پرسنل و مراجعان، استفاده از وصیتنامه شهدا در خصوص حجاب، افزایش امکانات رفاهی از قبیل مهد و ورزش بانوان، کلاسهای اخلاق حرفه ای پرستاران، مستندسازی اقدامات، انتخاب درست پرسنل، نظارت بر نیروهای طرحی و پرسنل بویژه در شیفت عصر و شب، تبیین نتایج بی حجابی، کاستن از بار کاری پرسنل برای آرامش و اثر بخشی تبلیغات بیان کردند 

همچنین مقرر گردید: ضمن تداوم برنامه های فرهنگی ارزشمند فعلی، کارگاه های اصول ارتباط و تبیین مقررات آموزشی و پوشش حرفه ای برگزار گردد، دوره های ویژه ای برای حساس سازی اساتید و متخصصین برگزار و از خانم های خوش فکر در قالب کمیته عفاف و حجاب استفاده گردد. 

انتهای پیام/