کد خبر: 695 ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱

دبیر مجمع هماهنگی تشکلهای دانشجویی استان:

15 خرداد، آزمون سخت همدلی برای دولتمردان است

حامد حسنلی دبیر مجمع هماهنگی تشکلهای دانشجویی استان اردبیل در راستای دفاع از خطوط قرمز انقلاب گفت: دانشجویان اردبیل همگام و همصدا با سایر دانشجویان سراسر کشور روز جمعه 15 خرداد با اجتماع آرام خود خواستار تغییر اساسی در روند مذاکرات خواهند شد.

15 خرداد، آزمون سخت همدلی  برای دولتمردان است

حامد حسنلی دبیر مجمع هماهنگی تشکلهای دانشجویی استان اردبیل عصر در گفتگو با خبرنگار ابصار نیوز با بیان اینکه توافق به هر قیمت منافات اساسی با خطوط قرمز انقلاب و رهبری دارد گفت: دانشجویان دانشگاههای اردبیل همگام با سایر دانشجویان سراسر کشور روز جمعه 15 خرداد با اجتماع آرام خود ضمن روشنگری و تبیین مواضع رهبری در مورد فکت شیت ایرانی خواستار همدلی و همصدایی دولتمردان با ملت ایران خواهند شد.

وی با بیان اینکه مجمع هماهنگی تشکل‌های دانشجویی استان به صورت کتبی و رسمی از فرمانداری اردبیل درخواست مجوز قانونی برای این تجمع کرده است گفت: امیدواریم با صدور مجوز این تجمع در شهر اردبیل برگزار شود تا بتوانیم بار دیگر با نشان دادن همدلی و همصدایی مردم و مسئولین در دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی و تاکید بر رعایت خطوط قرمز، دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذاریم.

وی  با بیان اینکه ما تابع قانون هستیم افزود: علی رغم گذشت 5 روز از درخواست مجوز تجمع، تاکنون جواب قطعی به درخواست های مجمع داده نشده است.

انتهای خبر/ج