کد خبر: 7903 ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل در شهادت سپهبد قاسم سلیمانی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام، سپهبد قاسم سلیمانی اعلام داشت: مسئولین کشور هرچه زودتر انتقام سختی از عاملان این جنایت علی الخصوص آمریکای تروریست بگیرند.

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل  در شهادت سپهبد قاسم سلیمانی

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل با صدور بیانیه ای ضمن تسلیت شهادت سردار سرافراز اسلام، سپهبدقاسم سلیمانی محضر امام زمان(عج) و امام خامنه ای ولی فقیه زمان اعلام داشت: مسئول کشور ضمن دوری از معاهده fatf که ثمره ای جز تحریم بیشتر برای کشور ندارد، انتقام سختی از عاملان این جنایت علی الخصوص آمریکای تروریست بگیرند.

 در این بیانیه به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی اشاره شده و آمده است: سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدانهای مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سلیمانی عزیز را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت." شهادت هنر مردان خداست و همواره باب شهادت برای مردان خدا باز است. شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سردار سرافراز اسلام پس از عمری مجاهدت در راه خدا و دفاع از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران به مقام رفیع شهادت نائل شد که عالی‌ترین نشان لیاقت از سوی پروردگار عالمیان است. 
 
این بیانیه می افزاید: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی همانطور که در هشت سال دفاع مقدس در دفاع از ارزش های انقلاب جان برکف مردانه ایستاد، در سرزمین شام نیز در دفاع از حریم اهل بیت مردانه جنگید و نشان داد چه در سرزمین مادری و در دفاع از نظام اسلامی و چه در هزاران کیلومتر دورتر از خاک خود و دفاع از حرم عقیله بنی‌هاشم آرمان او اعتلای اسلام است.
 
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی  استان اردبیل در بیانیه خود می افزاید: سردار سرافراز اسلام که اسطوره امت عزیز ایران بود پس از مجاهدت های مخلصانه به آرزوی دیرین خود رسید و در این راه جان خود را نیز تقدیم کرد، چراکه معتقد بود دفاع از اعتقادات و ایران اسلامی محصور به مرزهای جغرافیایی نیست و در هر عرصه‌ای باید آماده جان‌فشانی در این مسیر بود. 
 
این بیانیه می افزاید: در این میان شادی دشمنان اسلام که با شهادت این مردان خدا فکر می‌کنند به سپاه اسلام شکست سنگینی وارد کرده‌اند باید بدانند که در طول تاریخ از ظهور انبیاء تاکنون همواره خون شهدا باعث رشد درخت تنومند حق شده و انگیزه مضاعف برای مبارزه با کفر را ایجاد کرده است و شهادت سردار بزرگ اسلام نیز باعث تقویت محور مقاومت شده و نابودی دشمنان اسلام را نزدیک‌تر خواهد کرد و به فرموده امام خمینی (ره) " انقلاب باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند، و زنده ماندنش به این خونریزیها است. بریزید خونها را؛ زندگی ما دوام پیدا می کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما از مرگ نمی ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید. دلیل عجز شماست که در سیاهی شب، متفکران ما را می کشید. برای اینکه منطق ندارید." 
 
در پایان این بیانیه آمده است: خبر شهادت مالک اشتر علی زمان انقلاب اسلامی سخت بود، اما بدانیم که این جبهه هزاران مالک اشتر دارد. مبادا محزون شوید، مبادا ناامید شوید، مبادا سست شوید. خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مایه حیات اسلام خواهد بود کمااینکه خون حمزه سیدالشهدا اسلام را حیات بخشید. خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید ابوالمهدی المهندس ، قلوب ایرانیان و عراقی‌ها و میلیون‌ها عاشق اهل بیت و دلبسته به اسلام را در راه مقاومت محکم خواهد کرد.
 
بسیج دانشجویی دانشگاه های اردبیل ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت حجت حق (عجل الله تعالی فرجه و الشریف)، امام خامنه ای (مدظله العالی) و همه مردم عزادار ایران از ستاد کل نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران تقاضا داریم انتقامی سختی از عاملان این جنایت علی الخصوص آمریکای تروریست گرفته شود. 
 
امضاء کنندگان:
-بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل
-بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور اردبیل
-بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل
-بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل
-بسیج دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی

انتهای پیام/چ