کد خبر: 7961 ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲

فرماندار شهرستان پارس‌آباد خبرداد؛

رکورد تولید مواد ضدعفونی در شهرستان پارس‌آباد شکسته شد

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: در بحران تامین مواد ضد عفونی کننده با تولید روزانه بیش از ۴ هزار لیتر رکورد تولید محلول ضدعفونی و گندزدایی در شهرستان پارس آباد شکسته شد.

رکورد تولید مواد ضدعفونی در شهرستان پارس‌آباد شکسته شد

عدالت حاجی‌پور در بازدید از مرکز تولید محلول گندزدایی در پارس‌آباد اظهار داشت: در بحران تامین مواد ضد عفونی کننده با تولید روزانه بیش از ۴ هزار لیتر رکورد  تولید محلول ضدعفونی و گندزدایی در شهرستان پارس آباد شکسته شد.

 
وی با اشاره به ابتکار و خلاقیت نیروهای مدیریت بحران پارس‌آباد افزود: مدیران متخصص بهداشت و درمان، آب و فاضلاب شهری و تیم مدیریت بحران فرمانداری پارس‌آباد توانستند ظرفیت تولید روزانه محلول گندزدایی در شهرستان پارس‌آباد را به بیش از ۴ هزار لیتر برسانند.
 
حاجی‌پور تصریح کرد: این یک رکورد در شرایط بحرانی تامین مواد و محلول‌های ضد عفونی کننده است که به همت و با تلاش و روحیه بسیجی و بر گرفته از باور ما میتوانیم است.
 
فرماندار شهرستان پارس‌آباد از گندزدایی سطح گسترده‌ای از شهر و روستاهای شهرستان طی روزهای گذشته خبر داد و بیان کرد: ماشین‌ها و تجهیزات با کمک تیم مدیریت بحران و مشارکت سازمان‌های مردم نهاد عملیاتی شده و گندزدایی عمومی و سطح معابر شهرستان در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.
 
وی اظهار کرد: تلاش بر این است تا فضای عمومی عاری از این ویروس شود تا شهروندان بتوانند بدون هیچ گونه نگرانی با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر رفت و آمد کنند و کارهای روزمره خود را انجام دهند.

خبرنگار: پویا حاجی وند

انتهای پیام/ج