سرویس: سیاسی کد خبر: 8003 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲

بیانیه بسیج حقوقدانان استان اردبیل به مناسبت روز جمهوری اسلامی

جمهوری اسلامی ایران از سال 58 با کمترین امکانات و تجهیزات نظامی و اقتصادی شروع شد و علی رغم تهدیدات، تحریم ها و فشارهای بین المللی در همه ابعاد روز به روز پیشرفت نموده و به یک کشورابرقدرت تبدیل شده است.

بیانیه بسیج حقوقدانان استان اردبیل به مناسبت روز جمهوری اسلامی

به گزارش خبرنگار ابصارخبر، سازمان بسیج حقوقدانان استان اردبیل به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی با صدور بیانیه ای ایم روز مهم در تاریخ ایران اسلامی را گرامیداشت.

در این بیانیه آمده است: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در سال ۱۳۵۷ و تشکیل  نظام مقدس جمهوری اسلامی با همه پرسی تاریخی دردهم و یازدهم فروردین ماه سال ۵۸ و اعلام و انتخاب همان روز به عنوان جمهوری اسلامی توسط بنیان گذار انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بود.

 جمهوری اسلامی ایران از سال 58 با کمترین امکانات و تجهیزات نظامی و اقتصادی شروع شد با تحمیل جنگ 8 سال دفاع مقدس به ایران از سوی دشمنان از جمله عراق و آمریکا و ایادی آنها همچنین ترور17 هزار شخصیت ایرانی و در نهایت با تحریم های ظالمانه علیه این کشور نتوانسته اند کشورما را تضعیف کنند با یاری خداوند متعال و با رهبری حضرت امام خمینی ره و با خلف صالح وی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ، روز به روز پیشرفت نموده و به یک کشورابرقدرت تبدیل شده است.

 سازمان بسیج حقوق دانان استان اردبیل سالروز تشکیل جمهوری اسلامی را به ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و اعلام می‌ دارد که از تمام توان و ظرفیت خود در راستای خدمت رسانی درجهت جهش تولید تلاش می نماید. و برای تحقق فرامین منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) را سرلوحه اقدامات خود قرار می دهد.

انتهای پیام/ج